2009年11月28日星期六

炸豆腐



又係勁熱氣嘅時間!

炸野!熱氣野!炸野!熱氣野!炸野!熱氣野!炸野!熱氣野!

大家跟我一齊叫~~~~炸野!熱氣野!炸野!熱氣野!yeah~~~~~~~~~~熱氣野萬歲~~hahaha

今次我整炸豆腐。最好係買d比較硬身嘅豆腐嚟整,我呢~~~就係用韓國豆腐嘅,因為小王子淨係肯食韓國豆腐,其他豆腐佢都5食!

而且韓國豆腐比較硬身,又有好濃嘅豆味~

其實炸豆腐我都無咩秘決,總之切左d豆腐,放d鹽,盡量隔乾d水。依次序上乾面粉,蛋汁,日式面包糠。如果要用面包糠,我一定用日式面包糠或者自己整新鮮面包糠,因為炸起上嚟真係鬆脆好多ga!








沒有留言:

發佈留言