2010年2月8日星期一

比超盒



3年前有日,我問小王子﹣﹣"你想5想飲ice-cream soda呀?不如我叫杯比你飲呀?"

小王子﹣﹣"ice-cream soda?咩嚟ga? 用咩整ga? 有無汽ga?"
我就話﹣﹣"汽? er.......咁更有小小嘅~~"

小王子﹣﹣"咁我5要o勒~我5想飲d carbon dioxide落個肚度呀!!"
我就話﹣﹣"你點知d汽係 carbon dioxide嚟ga?"

小王子﹣﹣"book law! 我睇book講嘅~~"
我﹣﹣"................................."

小王子已經10歲,但係佢真係從來都5飲汽水ga喎~~~細個o個時,小王子話d汽水辣,所以5飲。到大個,佢又話d汽水有汽,所以5飲!
其實咁大個仔飲小小汽水都ok嘅~~5係成日飲米得law!


連汽水都5飲嘅人,可想而知,佢對食野係幾無欲望sin至得gar!!!!

今日整左個"比超盒"過小王子做lunch, 不過我"孤寒",落5夠蛋黃,所以隻比超5係好夠黃!又5想落色素喎~~~hahaha...所以就整成咁o勒!



沒有留言:

發佈留言