2010年3月9日星期二

甲蟲盒


老實講,今期六合彩會開咩number我就5知。但係有一樣野我係可以肯定嘅~~ 就係如果小王子對腳5係痴住個身嘅話,佢一定會留對腳o係學校度5帶返屋企!勁呢~~~又一5係普通人做到嘅野嚟ga!  無受過特別訓練嘅你,千奇米模彷bor~

另一樣野我可以200%肯定嘅就係,今日呢個甲蟲盒將會原封不動咁帶返嚟,重係一粒飯都無食過嘅~~~~ 點解?因為今日學校係水運會,學校水運會係要著運動衫同5可以帶飯盒做晏就嘅~~~而Mr. 小王子竟然全不知情咁著住套校服同帶住個"嘩box"返學!

今朝8:20am 小王子打電話返嚟話原來今日係水運會,校巴9:30am 出發。如果我o係校巴出發前都攞5到游水同體育衫去學校,我就要拃多半個鐘頭車去游泳池度比佢o勒 ~~ o係我屋企拃去學校要45分鐘,再由學校拃車去游泳池要最少30分鐘。咁則係話如果我趕5到去學校我就要拃個半鐘去泳池度~~~~~~再由泳池拃返屋企。。。。。嘩!最少都要兩個幾鐘呀大佬!!!

於是我發揮可以比美奧運選手嘅速度,用9秒9嘅時間執哂所有體育衫,游水衫,用嚟"衝"涼嘅o野重要整埋份三文治~~重一路拃車,一路係咁狂鬧前面d車做咩開得咁慢。。。。最後~~o係小王子對腳踏上校巴o個一"殺"那 ,我o岩o岩趕到學校! 真係好險呀
~~~~~

沒有留言:

發佈留言