2010年4月8日星期四

小熊咖哩牛肉飽盒



各位親愛嘅blog友,今日呢個"嘩box"係今個term嘅最後一個o勒~(yeah!)5洗咁早起身!

因為小王子返埋聽日學就會放兩個禮拜term break,所以"嘩box" 要兩個禮拜後至會再從出江湖o勒!


緊接住"嘩box"嘅~將會係"小王子的下午茶" !因為平時小王子返學,我無咁多時間試整新野。所以要o親學校term break 至可以整d 5同嘅野!今次term break我有小小想整中式小食嘅衝動~hahahaha.......希望呢個衝動會為持到next week la!hahaha...女人善變ma~



上個禮拜我整炸飛碟飽,小王子鐘意食到不得了,所以今日至會再encore。But 講起今日呢個"嘩box"就激氣na~本來我5係想咁整ga!但係次次整炸飽都要整到差不多出門口o個分鐘至攪得o岩。因為要等個飽全凍sin可以入盒~所以想快都5得!到影哂相,小王子出門口o個剎那,我至記得"咿?5係喎~我本來係想放呢d、呢d、同o個d ga喎!"唉~~~~真係激死人呀!本來個"嘩box"可以靚好多ga!唉~~~~~~~



5知你地有無認識一d人!自以為好識得教細路仔,好有心得,亂咁訿評人要點樣點樣教仔ga呢?我最僧呢d人!由奇是係o個d對你一無所知就訿評你要點要點嘅人。我自問無讀過咩兒童心理

學,但係小王子細個嘅時候我睇過好多講教育男仔嘅書。雖然我無完全跟d書講嘅去做,因為書都只係紙上談兵,每個小朋友都5同,要點教真係要因人而異!但係我自問對教細路仔一樣好有心得,見過小王子嘅人都會問我點解我個仔可以咁乖?我從來都5會同人講自己個仔點乖,點乖,亦5係o係度哂命。而係真係有d人令人好嘔心~你又5認識我,又未見過小王子,訿評d咩啫?


沒有留言:

發佈留言