2010年4月13日星期二

麥西哥飽


我琴晚終於都無再整Lego cookie!hahaha......懶呀ma~~~~遲兩日至整la!


呢個麥西哥飽我係第一次整,老實講﹣﹣其實我未食過麥西哥飽ga!今次係第一次食law!um.........其實我由細到大都5食面飽gar

~~~攪笑呢~~~~點解5食?童年陰影呢家野真係5講得少ga

!我就係細個o個陣對面飽有陰影,所以攪到我成世人都5食面飽。(而家好好多na,嚟左外國咁多年。雖然5係咩面飽都食,但係我都會食面飽嘅~~~)


oh!越講越遠tim!咩童年陰影?之5係我細個讀幼自園o個陣,o個個年代人人都係食面飽做早餐ga ma~~~咁我同我d同學仔都5會例外ga la~不過我d同學仔食野就5會合埋個咀ga喎!一路食野就一路講野,咁我見到佢地d面飽未吞,o係個口入面又爛哂咁﹣﹣嘩!核凸到呢

~~~~~所以面飽比我嘅印像就係一pat pat,至少我眼見嘅係咁law!所以我由細到大都5肯將d咁核凸嘅野放入度law~~~你話童年陰影呢家野幾咁害人不淺呢!




沒有留言:

發佈留言