2010年4月1日星期四

心心pancake*home made火印


本來琴晚已經upload左"嘩box教室之視像教學lesson 3" ga na~~點知youtube話我個video太長,今朝reject左我。所以我要分兩個video嚟upload,最快都要今晚至攪得掂呀!

雖然我有一個o係日本買嘅燒印,但係日本嘅燒印真係好難買,重要係貴到飛得起咁濟!所以我自己試下整燒印,都幾得意ga~but d花就5可以太detail law!琴晚終於有時間整,我試做左幾個,攪到d手指鬼咁痛呀!不過成功喎~~hahahaha......手指痛都值得la!

今日我尊登煎左幾個pancake嚟試d燒印~ok呀!比我想像中work喎!馬死落地行,o係我未買到日本o個d貴到飛得起嘅燒印之前,就用呢幾個頂住sin law!





沒有留言:

發佈留言