2010年4月18日星期日

小王子 vs 新抱仔



上個禮拜新抱仔piano concert,咁我同小王子就更係去捧場la~~~

我一"嬲"對新抱仔嘅裝扮都好高要求嘅,(無計la~鬼叫自己無女咩

!但係我又勁鍾意同人扮靚咩~)佢阿媽就更加5洗講la~前一晚已經不停咁問我,聽日究竟比新抱仔著邊條裙好呢



o個日一早新抱仔就嚟左我屋企,帶哂d裙嚟~一齊研究下等間著邊件好ar ma

~~不過最重要係﹣﹣佢搵我幚佢整頭髮!

"吓?咩你係髮班師咩?"更係5係la~不過我成世人都係留長頭髮嘅,咁對扥頭髮呢家野,點都有d心得嘅~~~

hahaha.....我重幚佢化埋個靚靚淡妝tim bor

~不過個樣就5比得你地睇na!淨睇頭髮la~




呢件shirt衫係上次返hk幚小王子做嘅,今日係第一次著。嘩!原來做嘅shirt衫著起靚咁多ga喎~

件shirt衫嘅色同隻料係小王子自己揀嘅~

重可以整埋名,真係好正呀~~~~

新抱仔個細佬好鬼得意,佢好鍾意小王子ga!


o拿!靚5靚sin?

沒有留言:

發佈留言