2010年5月11日星期二

面包超人壺



我整嘅每一個"嘩box"都充滿住小王子對佢嘅期待!一諗到小王子晏就一打開個"嘩box"o個種喜裞同自豪,我真係覺得自己成個心都塞滿哂幸褔ga
~所以人人都覺得咁早起身整飯盒?講笑咩?
係ga!我起身整o個時個天係黑ga,我又極其怕鬼、怕死兼怕黑喎~~重要做咩都要細細聲,驚會嘈醒小王子同小王子爸爸ar ma。不過~就算係咁,我真係整得好開心ga喎!黑ma ma 我都感覺到o個份超強嘅幸褔ga bor!所以我至會越整越起勁law!

琴日我出左篇講自己5開心嘅post,突然間有一大堆人同我講sorry喎!咩原來平日有咁多人對5住我ga咩?咁我嘅人生會5會好失敗呢?最攪笑係佢地say左sorry,我都一頭moo水,5知佢地有咩對我5住喎!我會5會係太過後知後覺呢?o拿~~我5理你地係米對号入坐定係short左。一於男左女右,拿拿淋排隊過去對面一号𥦬交低廿萬罰款,咁我就記往不究
!!!!!

今日呢個"嘩壺",蛋蜜蜂下面係黑椒簿牛排﹣﹣小王子鍾意食ar ma!上次小王子帶 "嘩壺"o個時,佢問我下次可5可以放湯落去最下面o個層喎~佢話好想飲湯bor~平時o個層我係放熱水嘅,因為咁個壺會熱d ar ma!不過今日我就放左胡椒豬肚湯,小王子話如果一話比d同學仔知呢d係咩湯,實嚇死佢地喎!哈哈哈哈~你知la~鬼佬最怕內臟ar ma!5講你5知喎~小王子其實好鍾意食豬肚ga!
佢好細個就同我講﹣﹣"媽媽!我可5可以帶呢d返學校度食呀?"
我答﹣﹣"ok ga!but我驚嚇死你d同學仔兼以後5同你玩喎!"
哈哈哈哈~








沒有留言:

發佈留言