2010年5月27日星期四

面包超人壺

本來5係想整面包超人ga!but琴晚無咩心機整"嘩壺",所以米求其整面包超人就算law!我幚小王子o係個課室度整左個cookie jar,d餅差不多食哂na~所以琴晚要焗d cookies比佢帶返學refill個cookie jar,焗到差不多兩點呀!所以而家係勁勁勁眼瞓law!

琴日講到我畢業o個時發過毒誓﹣﹣
一. 除左食譜,以後5再睇書。
二. 以後5再用個腦。

今日要講你地聽,究竟我有幾尊守信用。以前一個人嚟咁遠讀書,又自已一個人住,我真係咩都靠自己。咩費咩費點交,o係邊度交,我更係知la
~~~~

                                             BUT

自從我發左兩個咁毒嘅誓,又嫁埋比小王子爸爸。我已經又一個精令嘅美少女﹣﹣變成一個植物人。咩費咩費要o係邊度交,我5知就不在話下。屋企咩野咩野係跟邊間邊間公司,呢d咁深嘅問題,我更加無理由會知道law!


有一日...............

有條茂李拍門,5知想推消d咩野....
茂李話﹣﹣"小姐!請問你地嘅電話,係米用我地嘅公司ga?"
唓!我鬼知咩!
我﹣﹣"吓?er.........我5清楚喎!"
茂李﹣﹣"一話你係用XX公司呀?"
我﹣﹣"5清楚喎!呢d野我老公攪ga喎!"
茂李﹣﹣"5緊要~~咁你係米每個月都要交XX......又點...又點....省下一萬字" 因為我個腦已經係完全放空,5知佢講緊咩o勒~
我﹣﹣"吓?我真係5知ga喎!不如你等我老公o係度sin再嚟過la~"
茂李仍然死心不息.....
茂李﹣﹣"咁小姐你有無用手提電話呀?"
o拿!呢樣我就知o勒~所以我係勁快答﹣﹣
我﹣﹣"有ga~有ga~" 個語氣重要有小小得戚tim ga bor

茂李﹣﹣咁請問你個手提電話係用邊間公司ga?"
   

 er...............................................................

咿?係喎!咩公司呢hea?

我﹣﹣"我5清楚喎!"
最死係連我自己講完都覺得有d講5通law!
茂李﹣﹣"吓?"
茂李露出一個不能侄信嘅表情~重忍5住問左我一句﹣﹣
茂李﹣﹣"你自己個手提電話用邊間公司都5知?"
我﹣﹣"er...........我老公整ga呢d野!"
之後李面上出現左一個"肯定呢條8婆o係度玩野嘅表情",而我就露出左一個勁"減界"嘅神色。最後我重補左一句﹣﹣
我﹣﹣"er...........我真係5知ga!"

o個晚小王子爸爸放工返嚟,我即刻問佢﹣﹣
我﹣﹣"究竟我個手提電話係用邊間公司?"
小王子爸爸﹣﹣"XX law!你5係5知哇?"
我﹣﹣"係呀!我5知ga!"
小王子爸爸﹣﹣"個電話係我同你一齊去買ga喎!"
我﹣﹣"係呀!but我而家係問個電話係跟邊間公司呀!"
小王子爸爸﹣﹣"米跟買o個間公司law!"
我﹣﹣"係咩?咩o係邊度買就則係跟邊間公司ga咩?"
小王子爸爸﹣﹣"係呀~~~~~~~~~~~~"
我﹣﹣" oh! 今日o個個推消員嚟,我話5知,佢5信我,覺得得玩佢呀!"
小王子爸爸﹣﹣"咁你而家知道未呀?"
我﹣﹣"而家知na~~~"

我而家叻o勒~~因為我而家知道的個手提電話係跟邊間公司ga o勒~




沒有留言:

發佈留言