2010年6月10日星期四

小熊盒+蕃茄湯



我5知咩sin至係做得o岩,而咩至係叫做錯!我5知究竟點樣sin可以做到為自己而活,一話由頭到尾我都係為緊其他人而活!
其實每個人嘅生長背景都5同,所以對事同對人嘅睇法當然會5同。我5知點sin叫"做得好!"點sin至係"做得o岩!" 每個人都有好多未知嘅挑戰o係前面等住我地,我地5知係咩嘅挑戰,所以只可以見步行步,5可以預早plan定。5係咩?邊個會知將來會發生咩事呀?
就係因為我心軟嘅性格,令我從來都5可以為自己而活。我係基督徒!一路都係受住要愛人,要原諒人嘅教育所昏途。不過我都只係個普通人,有7情6慾。我會嬲,會5開心!咁當然我做嘅每一個決定都會受呢7情6慾所影晌。
可能人地見到我做嘅事,認定係蠢事,又或者個心笑住話我"on 居!"點解我身邊嘅人5可以試下體諒我呀?點解我身邊嘅人5可以賞試去understrand我呀?點解我身邊嘅人5可以試下諗下我嘅感受呀?點解永遠都只係我要去體諒人,但係無人試下去體諒我呀?
點解人人都可以隨自己嘅感覺而行,但係我一路都要隨其他人嘅感覺而行呀?如果你係我嘅朋友,應該明白我一向都係迷失自己,永遠都5可以跟住自己嘅意願嚟做事ga!點解無論係咩事,到最後都一定係我錯呀?
我時時都要"被迫"幚人,有d人話我蠢,比人利用na~~但係講呢句o個個,可常5係利用我弱點嚟"迫"我幚佢呀?

今日小王子P.E.堂,所以佢話要有面包。不過小王子話天氣凍,問我可5可以面包加熱湯。更係得la~~~呢個盒重跟埋一壺蕃茄湯ga!三文治下面我整左d蒜蓉包比佢送湯tim!




沒有留言:

發佈留言