2010年6月29日星期二

紫心蕃薯芝士餅



我細個o個陣,d頭髮多到不得了!讀中學o個時,我d頭髮留到好長。有d同學直頭叫我做"黑髮魔女"!可想而知我有幾多頭髮。但係自從生左小王子之後,我就一直都未停過甩頭髮。初頭就更係5覺la~"黑髮魔女"喎!要甩哂都有排la~~~你話係米?
  BUT
而家甩哂o勒~每一次我見到d朋友,又話者舊同學。第一句佢就會講﹣﹣
            "嘩!你做咩甩左咁多頭髮呀?"
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
每次照親鏡,我都好難過!!!!!!!由好多好多頭髮,變成頭髮極度稀梳,到而家直頭要帶假髮。呢個打擎,你未試過,真係5會明白。
            真係聞者傷心,聽者流淚呀~
我由細到大都5生暗瘡嘅。中學o個時,間5中生一粒半粒,我直頭聽過有個friend話﹣                                                      
 "咩你夠年領生暗瘡la咩?"
我都5知點解,反而到而家幾十歲就不停咁生﹣﹣係不停呀!
我d friend話係我太stress,所以至會咁。一或係我要長期食嘅o個d藥,令到我咁。我都一頭霧水!總次就係慘la~~美少女無頭髮,重要成面瘡,幾咁殺風景至得ga!唉~~~~~~~~
               天妒紅顏呀!!!!!


重記5記得之前我整過南瓜芝士餅,真係好好味ga!所以我諗﹣﹣
"咿!試下用紫心蕃薯整得5得呢?"
o拿~呢個就係用紫心蕃薯整嘅芝士餅o勒!原來蕃薯乾過南瓜好多,要落多好多奶至同yogurt至得。你可能會覺得好奇怪﹣﹣"又話用紫心蕃薯整嘅?點解會5係紫色,而係粉紅色ga呢?"


原來紫心蕃薯加檸檬汁,d紫心蕃薯就會即刻變左粉紅色ga喎!真係5講5知呀~未落檸檬汁之前係紫色ga!我落左1tsp之ma~就即刻變左粉紅色o勒~不過用紫心蕃薯嚟整cheese cake,就無用南瓜整咁好味na~因為食起上嚟,雖然都係好食,但係蕃薯味5係好出。But用南瓜嚟整呢,南瓜味真係好出下ga!




沒有留言:

發佈留言