2010年6月15日星期二

Sonic 壺



我一向都係獨行俠,鍾意一個人去睇戲,行街。好少會搵朋友一齊出去(實情本身我根本無"約出街"嘅o個種朋友!)
我o係大學o個時係讀純數嘅,本身就無咩人讀呢樣野,所以成個系都係得好少人!大學一年級o個陣,有個o係系裡面成績最好嘅人追我。o個時我已經同小王子爸爸拍緊拖,我更係眼尾都5會so佢la!就係因為咁,佢要全個系裡面嘅人都5可以"同我講野"。如果邊個采我,佢就5會教佢地 or 借野佢地抄!所以個個見到我都做哂快閃黨。之後o個幾年嘅大學生活,無一餐Lunch係有同學陪我食過。我全日o係學校,係完全5洗講一句說話﹣﹣因為跟本5會有人同我講野!邊個5識死同我講一句說話,o個個高材生就會用眼勵住佢,然後講d咩"係米5想考試合格“之類嘅說話!5係講小,o個時我行行下,都會比人尊登用個身嚟"狀"開我。真係同戲做o個d一樣呀!小王子爸爸5同我讀同一間大學,所以o係學校,我係見5到佢。而且我o個時係自己一個人租間flat 住,所以我養成左一個習慣﹣﹣自己同自己講野!初初我自己都5知ga~
後來小王子爸爸問我﹣﹣"你做咩自己同自己講野呀?" 係咩?咩我有自己同自己講野咩?
小王子爸爸話﹣﹣"你有呀!"

我係想講﹣﹣我從來都5怕”一個人"!因為得一個人嘅世界,我慣得很。而家有左小王子同小王子爸爸,我嘅世界由一個人,變左3個人。幾咁熱鬧呀!所以5洗諗住,可以用"孤立"呢招嚟整我!比人"孤立"﹣﹣我慣得很呀!

我好少會搵人幚忙。如果要人地幚我,我就會覺得him左人,周身5好意思。所以如果5係必要﹣﹣好似架車突然間壞左,又趕住要車小王子去上堂。我係5會打電話搵人幚忙。不過呢種一定要搵人幚手嘅情形,我成世人試過3次。but 一次都無人肯幚我!包括時時搵我幚忙嘅人。就係咁我至發現﹣﹣究竟我做緊咩呀?平時我幚開嘅人呢?點解到我有需要o個時,會一個朋友都無ga?o係o個一刻我至發現﹣﹣原來真係好心無好報ga!

5知你地見過呢隻公仔未呢?佢就係Sonic o勒~就係上次"bad hair day ",小王子話要整o個個髮型。小王子好鍾意睇sonic嘅cartoon同玩sonic嘅game ga!你地5好問我一個個黃色嘅圈係咩嚟﹣﹣因為我都5知!琴晚我問小王子爸爸,知5知Sonic嘅絕招係咩?想整埋佢嘅絕招做裝飾!點知小王子爸爸話.....
小王子爸爸﹣﹣" 我5知喎!我都未睇過套卡通!你睇過喎~"
我﹣﹣" 我幾時有睇過呀?我係咁而,望一望過咋!"
小王子爸爸﹣﹣"咁我就更加5知la~"
我﹣﹣"咁你有同佢打過Wii 嘅Sonic game ga ma............"
跟住我又不停咁ee all all咁同自己講野﹣﹣有無攪錯呀......咁點呀......點會5知ga.....整咩呀咁.........省下一萬字!
終於......我整左好多黃色嘅圈圈!呢個時候小王子爸爸o岩o岩利過廚房.....
小王子爸爸﹣﹣"黃色o個d咩嚟ga?"
我﹣﹣"5知呀?我見你地玩親呢個game,都係猛食呢d黃色圈嘅~~絕招掛?"
小王子爸爸﹣﹣"係咩?"
我﹣﹣"更係la~有無攪錯呀?你玩過都5知?








沒有留言:

發佈留言