2010年7月10日星期六

咖啡馬卡龍餅

呢排5知做咩鬼,個個都猛整馬卡龍餅!攪到我都心郁郁~加上我接左個wedding catering嚟做。前o個幾日做定左百幾個雞批仔同百幾個curry puff
~嘩!整完之後淨左好鬼多蛋白。我重諗緊究竟用嚟做咩好!點知我同小王子姑姐講電話,佢又講馬卡龍!咿?係喎!不如用嚟整馬卡龍la~~~~於是我又o係半夜時份開工,整左幾十個馬卡龍餅o勒~hahahaha
........

今次我整咖啡味嘅馬卡龍!用左屋企o個d過N期嘅咖啡。haha..
5好哂ar ma~5係點打斧頭呢?嘩~估5到係出奇地咁好食喎!我一向都5鐘意d馬卡龍餅淨得個色5同,但係一咬落去就淨係得杏仁味嘅~But 呢個咖啡馬卡龍餅,咖啡味好出,5會淨係食到杏仁味。我係非常之咁滿意law~所以我準備繼續研發其他新口味嘅馬卡龍餅。But 要等做完個wedding cake 
同 catering先得na!





沒有留言:

發佈留言