2010年7月20日星期二

動物雞批盒



開學啦~開學啦~

幸褔嘅日子總係來去衝衝 ,可以日日瞓到黃朝百晏嘅日子終於過去。由今日起,我又要過返o個d 4,5點起身整"嘩box"嘅日子~~~
                    .................默哀-ing
           
               再默哀-ing........................
            ..............繼續默哀-ing

5知係米瞓得多嘅關係,我家下皮膚嘅狀態,係年幾以嚟最最最正嘅~因為o係呢一刻,我塊面竟然~係竟然一粒瘡都無!
                                         BUT
幸褔又豈係垂手可得呢?慘痛嘅事又發生na!
                 
悲哀-ing......................
                ................再悲哀-ing

繼續悲哀-ing................
                                                嗚~
                                            嗚~ 嗚~
                             
 嗚~哇~~~~~~~~

                          我個焗爐拉柴-ing!
點解要話拉柴-ing?因為佢家下係拉拉地,又未拉得哂law!嗚~哇~慘-ing!如果要換焗爐,咁我整Wedding cake 同 Catering嘅錢米全部陣亡law?

                                     我5要呀~
                         5通真係天要亡我?
                           
                      5係咁大整蠱呀?
                               
 嗚~哇~
我重要整Wedding cake 同 Catering喎~~~今個week重有個豆腐雪芳蛋糕嘅order tim 假gar~~
                                    呀~~~~
                   想死呀~~~~~~






沒有留言:

發佈留言