2010年7月27日星期二

栗子雪芳蛋糕


今日無嘩box! 因為今日小王子無返學

,今晚小王子會去Sydney度參加澳洲最大嘅Eisteddfod 比賽.比賽Cello呀

~為左2012年個獎學金,呢次比賽真係不容有失ga!等間我地就會起程去Sydney na,要搾3個鐘頭車ga

。今晚6點比賽,blog友們~記得祝褔小王子呀!

我後生o個時,一直都好想做cake decorator ga,我對裝飾個cake嘅興趣重大過煮野食。不過無個cake又邊有得裝飾啫?所以米唯有要自己焗law!我時時諗﹣﹣如果有間尊做Wedding cake嘅shop請我就好o勒~咁我就可以日日整糖花,或者不停咁整裝飾蛋糕嘅野~嘩!淨諗都覺得不亦樂乎la



~不過係得個諗字啫,呢度根本無d咁嘅大公司

。而且就算請我,我都5去得做la﹣﹣我重有小王子呢~~~

我一向對做Children's cake同Wedding cake都好有興趣。因為可以整好多裝飾ar ma~不過呢d大cake 5 係時時有機會整,唉~有時諗起咁都幾無癮ga!所以我打算下次"嘩box教室"度教做Children's cake,教你地用最簡單嘅skill同現成買到嘅野嚟裝飾個蛋糕。等下次你地嘅小公主同小王子生日,你可以做一個愛心生日蛋糕,而呢個蛋糕將會成為公主、王子們嘅"最美好童年回憶"!因為我總係覺得,做媽媽嘅~應該盡力幚佢地制做好多好多嘅"美好童年回憶"。咁樣嘅話,就算第時我地要離開,我地最心愛嘅人一定會記得同媽媽一齊最美好嘅一刻!


呢個栗子雪芳蛋糕,一樣係無食譜,係我自己卓量做嘅。我呢~就5like栗子嘅

,but好奇怪,5知點解人人都鍾意食栗子ga喎

!栗子炆雞我鍾意食ga,but淨係d雞law!次次都係食淨d栗子ga。
星期日我邀請左幾個朋友嚟我屋企度high tea,我就整左呢個栗子雪芳蛋燃o勒~佢地鍾意食到不得了,連小王子爸爸都話好好味。蛋糕上面o個d係糖漬栗子,係我o係栗子最靚o個時買嚟做定嘅~然後放入冰箱,等成年都可以整栗子蛋糕ma~hahaha.......







沒有留言:

發佈留言