2010年9月7日星期二

Mametchi 盒



題外話:
有人好奇怪~點解我地o係小王子廚房猛講password,但係佢又睇5到我個blog嘅?重連姓別都改埋,又join多我一次fan club,but都係睇5到我呢個page 喎!hahahahaha…….如果重比佢睇到我呢個blog嘅~咁我攪咁多野做咩?我重點會咁高調o係yahoo blog度放條link?又咁open o係fan club度講叫你地注冊sin?haha…..

好耐無講過小王子d攪笑o野o勒~等我今日講樣小王子嘅攪笑o野過你地聽,真係好好笑ga。
5知你地有無去過小朋友嘅生日會?我地呢度好興出去開生日會,有好多地方係收錢比你去開生日會嘅~其中一個就係“保零球場” o勒。o係保零球場開生日會,重會有咩做啫?米就係打保零球law!有咩人會開生日會呢?就係小朋友o勒~越細嘅小朋友就推會年年開生日會。所以對於可以比人開生日會嘅地方,呢班細路係佢地嘅大客仔!咁個保零球有幾重,你地都知la~小朋友又點會攞我起個保零球喎!but佢地要賺錢就更係會有計ga la﹣﹣就係做一個比保零球碌嘅鐵滑梯o勒~每逢小朋友o係保零球場度開生日會,佢地都會比呢個鐵架滑材過佢地。只要你放個保零球上去個鐵架度,然後用手一推~咁個保零球就會向住d保零球樽度碌o勒。喳個波咁重,個小朋友就更係5夠力將佢放上個鐵架度ga,咁點算好呀?更係爸爸媽媽幚佢放,然後比佢去推波la~如是者輪左3次之後,無論係大人一或個小朋友,咁角都一定會”sum”出白泡~

點解?

悶到嘔ar ma~

小王子大個o勒~而家去呢d保零球生日會,5洗再用個鐵架玩推波o勒!

有一次小王子又去呢d保零球生日會,你地都知點打保零球ga la~用手搾住個波,向後拉~然後將個波推前!咁小王子都一樣﹣﹣知道係咁打嘅~不過…….

當小王子搾住個保零球向後拉嘅時候,個保零球又真係向後飛,but佢個人呢~就和前飛喎!個波飛左去後面,小王子成個人向住d保零球樽係咁飛過去。咁你都知保零球道全新打哂蠟 ga ma~咁當小王子想爬番起身o個陣,又扇返低,重越扇越近d保零球樽。小理子話當其時個場面攪笑到佢d同學差d笑甩左個頭(小王子係咁形容嘅)!hahahahaha……



沒有留言:

發佈留言