2010年9月10日星期五

玫瑰雪芳蛋糕(order)


琴日我講到"最高貴學府"請嚟Mr.屈,為我地呢班水魚家長講解Wild Camp嘅裝備。即時得到你地好大嘅回晌。


BUT


親愛嘅Blog友們!其實你地5洗咁大反應,因為我都重未講到o個個價值AU$99嘅電筒、AU$25襪 同o個件幾舊水嘅雨褸、重有個背囊、個哨子、個.............!


話說阿Mr.屈為眾水魚講解Camping嘅裝備,其中一樣就係電筒o勒~咁當然~~~


o拿!千其5好買新ga!


Mr. 屈話﹣﹣"呢個cool o係頭嘅電筒又真係好好ga,你知la~到時佢地會有好多野拎ga ma~邊有手攞電筒至得ga?所以呢種cool o係頭度嘅電筒就最o岩ga o勒~but千其5好尊登去買新bor!"




大佬呀!家下去Camp啫~又5係去開鑛,洗5洗用到cool頭嘅電筒咁大陣像呀?


我去o急過,成慰AU$99呀!


最後我都係o係super度買左個5雞野嘅電筒過小王子啫!hahahahaha...




琴日學校要d小朋友帶哂d野返學,等佢地check。之前我cheap cheap咁用廿皮買o個件"雨褸"比小王子,老師話5得喎!


佢話﹣呢件野係" water resistance",5係"water proof" ~


咁我又去o急下d"water proof" 雨褸la~嘩!!!AU$499?5係哇?轉過灣~咿?呢件平d喎......AU$399??????


搶咩?


明明係大陸做嘅~淘寶分分鐘賣HK$50餅有找la~AU$499!!!!


星期二去na~我重有好多野都未買呀!我係死都5會買$499、AU$399 or AU$199。AU$50餅我就買!


不過咁~Mr.屈都算有良心ga o勒,知我地身為水魚皮費大,所以每人醒左張8折卡過我地ga!不過AU$499﹣﹣8折都死la~


佢話o個件AU$140幾嘅Thermal底衫,我AU$45 兩件就買到na~比張8折卡都無用,佢講o個間野點止貴人地8折至得ga!


呢個玫瑰雪芳蛋糕係人地訂嘅~嘩!我就快整雪芳蛋糕整到嘔na~點解d人5訂其他cake ga!再咁攪法,我就快變成雪芳達人ga na。本呢個cake嘅時候,我真係完全無靈感點裝飾,最後攪下攪下....就變成咁o勒。








沒有留言:

發佈留言