2010年10月11日星期一

雞漢堡足球盒


慘絕人寰呀~~~~~         小王子又要換琴na~~~~

琴日同小王子去Sydney學琴,老師話小王子大個o勒~要換個大d嘅琴。小王子而家用緊個1/2 size嘅琴,老師家下話要換個3/4 ga喎!

平時o係小王子後面後琴o個個哥哥同佢個阿爹,睇嚟都o急住左小王子好耐。5怪得之次次我地學完琴出嚟,到佢入去學嘅時候,佢都四萬咁嘅口對住我地。我諗佢神咁早就o急到小王子用緊個1/2琴,嘩!
等左咁耐至撞到個水魚喎!

點解我話佢o急住小王子?

因為佢第一時間攞左佢個仔以前用過o個個3/4 琴嚟過我地試law!老謀心呀~

人地阿爹重同我地講,呢個琴係阿邊個邊個好嘅大提琴手用過,又話個琴攞過去邊度邊度估過價。佢話有paper work證明個琴值AU$5000 喎!唓~有鬼用咩!細嘅琴,根本就係有價無市ga la,5係你見到我地都5會咁開心la!
不過老實講﹣﹣個琴又真係好好聲嘅!小王子一拉,就話個琴d聲好,好似佢平時聽o個d出名大提琴手嘅CD裡面o個d琴嘅聲喎。

唉~雖則話可以講價啫~但係點都要幾千蚊,人地至會肯賣ga la!最慘係個琴小王子係5會用多過兩年ga ~因為以小王子呢個年紀,同小王子爸爸6尺2嘅身形,小王子應該頂籠兩年就要換full size嘅琴ga na!
睇嚟.....我寫ebook食譜寫到手軟,都未夠小王子換到個琴呀!

                   今次真係死得na~~~~

所以由而家開始,所有賣ebook食譜嘅錢,將會直接存入"小王子老婆本基金"。而小王子嘅第一筆老婆本,應該會用左o係佢換琴o個度na!

正因為受左咁大嘅打擎,所以連同整"嘩box"嘅心情都直插入谷底。琴晚我焗左好多個動物包,其中一個就係呢個足球包o勒~小王子一見到就話要食呢個足球包。所以今日就用左呢個足球包嚟做三文治同雞漢堡"嘩box" o勒~





沒有留言:

發佈留言