2010年11月5日星期五

冬甩機之冬甩仔



死得o勒~今日完全諗5到寫乜!

前o個排o係網度買左個冬甩機,係尊用嚟整冬甩仔嘅。之前我整冬甩5係用機ga!又要搓粉、又要炸咁。

但係有左呢個冬甩機呢~以後食冬甩5洗炸咁肥na,兼且個個冬甩都一定係同一樣大細,好鬼可愛!

琴晚我問小王子,想5想今日媽媽整d冬甩仔,比佢帶返學同小朋友一齊食。

小王子話好喎~重要我整32個,點知我真係無多無少整左32個喎!你知la~整o野好難講ga ma~可能多,可能少ga ma!哈!真係好彩,真係整到32個。


我最怕係為左掙一、兩個,要整多一份,嘩!分分鐘為左o個一、兩個,到最後係多左成十幾個ga ma!


不過我今次淨係用朱古力一樣topping啫~點解?懶ar ma!hahaha......


   






1 則留言: