2011年2月28日星期一

黑白熊貓三文治盒



有日,有個朋友同我講﹣﹣
"我身邊無你咁多有趣嘅o野發生ga!"


其實日日o係身邊周圍發生嘅事,5一定係樣樣都係有趣嘅~問題係在於你點睇o個件事ga啫!好似牛奶仔同雞泡魚,佢地單o野5關我事ga,但係換個角度睇呢~就即刻覺得成件事變得好好笑law!
不過有時我都會諗﹣﹣
"點解我身邊更係有咁多怪事發生ga 呢?"


好似前o個排我同小王子返HK,咁o岩我又有個o係加拿大住嘅舊同學,佢又返左HK喎。咁我地米同成班舊同學,出嚟飲飲食食law。咁你地知la~我地呢d講得好聽就係叫做o係外國返嚟啫,其實實質米係兩條加洲橙同澳洲橙!
咁對於我地呢d澳加燦(喂!喂!喂!米聽錯呀~係澳加燦,5係冚X橙 or X家橙呀~),咁對於我地呢d澳加燦嚟講,當我地day day重捱緊AU$0.6 一條鐵線、而HK係賣緊HK$6 一百條嘅時候....
你地話﹣﹣
我地兩個有無可能會5 o係HK度發左癲先?
你地話﹣﹣
我地發癲係米正路先?
你地係5會明白,當我地兩個澳加燦去到$10店o個時,o個種震撼、激動同失控法ga na~真係5係講少,o係$10店度見到嘅o野,我地呢度都係賣$10,不過係AU$10啫!
5單止係澳加燦去到$10店發左癲,連小澳燦﹣﹣小王子去到$10店,見到d文具都即刻short 左!
你地話ar﹣﹣
我地呢d o係第度返HK嘅"橙",係幾咁大鄉里至得gar!
可能係地會覺得好cheap,之但係我地d"橙",o係$10店真係可以買到手信ga na!


聽日會講一件我o係HK度發生嘅超~攪笑事,包你笑到5出得聲!



沒有留言:

發佈留言