2011年5月13日星期五

織織再復織織


人人都問我做咩鬼消失於Face book中?因為我出名係"Face book看更"ga ma~不過呢幾個月,我真係好少上Face book,連Blog都懶打呀!點解?之前米講過law~掛住織o野ar ma。


我真係好鍾意織o野ga,點解?因為織o野5洗用腦ar ma,你都知la~5洗用腦嘅o野就最o岩我ga o勒!hahahaha......不過小王子同小王子爸爸5鐘意著冷衫、帶頸巾。攪到我都無哂慶至啫~不過而家發現,其實除左冷衫、頸巾之外,重有好多o野係可以織,而且重可以自己用返tim bor!於是乎呢幾個月,我日織夜織,誓要補返之前o個十幾年無織過嘅時間呀~呢度係一部份我呢幾個月織嘅o野,重有d o野我重織緊,未織完嘅~重重有好多想織嘅o野,打算會織嘅,織好再post上嚟過你地睇下~




呢本書我買左十幾年,一直都好鍾意呢件"斗篷",終於都織左出嚟na~

我mama地鍾意呢兩隻色,but要計返個tension,所以無得揀!


可能我用淺色做底,所以個花5係好出~呢件o野我織完又拆、拆完又織咁試左3。個顏色組合,最後至決定用呢兩隻色ga!



我就係為左呢件"斗篷",至買呢本書ga!不過我點都無辦法o係呢度搵到同tension嘅冷嚟織,所以後來我就o係第度訂d冷返嚟至織到ga!

綠色我都好like呀!

所以兩隻色都織左!hahaha...著起嚟好靚下ga!


呢件係兩著嘅~可以當"斗篷"!


又可以當頸巾~

今年慶鹿花紋ar ma~米織件嚟玩下law!


呢件好得意ga~所以一定要織!


不過我織o個陣都拆左好多次ga~

o拿!o拿!o拿!呢件就真係要講na~著起係勁勁勁靚嘅~如果裡面著件黑色背芯,跟本5會發覺係兩件分開嘅~

我著過幾次,d friend都以為我係買返嚟嘅~完全估5到係自己織,我同佢地講話係自己織,嚇死佢地呀!重N咁多人想我幚佢地織件tim bor~

沒有留言:

發佈留言