2011年5月12日星期四

比超雞仔壺



琴晚我又重施古技﹣﹣整炸矮瓜!嘩哈~嘩哈~

有追開我個blog嘅blog友應該重記得上次我門天過海o個單野!
琴日小王子放學返嚟之後,同平時一樣呢左入房練琴。而我就鬼鬼鼠鼠咁o係廚房度整"門天過海",練練下佢突然間好快咁跑出嚟。
o拿~o係呢間屋度我淨係會o係兩個地方度會出現ga啫﹣﹣一係廚房,二係電腦前面。照平時慣例,佢咁跑出嚟一定係諗住衝埋我度攬住我。

嘩!!!嚇得我ar!d矮瓜我重未整好,佢一行過嚟就實爆煲。就o係呢個電光火石嘅時候,我眼見小王子越走越近,而佢對眼就開始望緊我整緊咩野。我個腦o個時真係空白哂!心諗﹣﹣"點呢?點呢?講d咩好呢?"........
 於是我就話﹣﹣"er...........小王子(化名)呀!er.....你有無食過er........" 我重用手指去第邊,至發現"咿?o個度無野喎!死~點搏呢?"其實我原全未諗到想講咩!
小王子﹣﹣"吓?咩呀?媽媽食過咩呀?"
我﹣﹣"er.......呢~.....er...."
突然間我醒起﹣"咿?琴日佢o係地校度攞左個5知咩Award喎!" 於是聰明嘅我即刻就話.......(PS.呢個時候小王子重有兩步就行到嚟廚房度o勒~)
我﹣﹣"呀!小王子(化名)!你琴日米攞左個Award嘅?你都無比我睇過,快d攞出嚟比爸爸睇下la!"

hahahaha.....跟手我拿拿聲用塊布come住d矮瓜。

到食飯o個陣,小王子不停咁問我呢d係咩嚟。我話呢d叫茄子law!
佢問咁茄子英文係咩?"原來小王子真係傻5哂ga喎!"
我話佢無英文名ga!
佢即刻問爸爸﹣﹣"爸爸茄子英文叫咩?"
我即刻sa佢﹣﹣"好多chinese野都無英文名ga la~腐乳米無英文名law!"

小王子爸爸即刻話﹣﹣"係呀~係呀~"

hahahaha.....
一路食飯,我見小王子係咁夾住舊矮瓜咬,真係忍笑忍到成身都震哂!不過佢就一路食一路諗﹣﹣"呢d究竟係咩嚟ga呢?" 重5止一次咁問我﹣﹣"媽媽!係米矮瓜嚟ga?" 咁我就更係死口都5認la~~~~hahahaha.........

食完飯之後,小王子爸爸好語重心賜咁同我講左一句﹣﹣"上得山多終遇虎呀~~"

ok!ok!最多我以後5買law咁!!!!

PS. 雞仔下面係韓國燒牛肉~






沒有留言:

發佈留言