2011年5月18日星期三

櫻花兒壺



終於有時間打blog o勒~上個星其5,我米這要陪小王子去Museum嘅~話說o個日我去到Museum,真係嚇左一跳!

嘩~~~~5年級咋喎!因咩鬼d人咁高ga?小王子有好多同學重高過我呀!我都5算係好矮啫,我都5尺4 ga,小王子爸爸就重高,佢6尺2呀!小王子一嬲都5矮ga,我次次post相,更有好多人留言話佢高嘅~小王子而家都到我眼咁高ga na。

不過o個日當佢同o個d巨人一齊,小王子即刻變左小童size!咁當然重有好多人矮過小王子嘅,but高o個d真係 誇 誇 誇 到爆law!我知小王子o個級有兩個同學仔係特別矮嘅,佢兩個真係矮過小王子成一個頭ga。今年年頭開學,我見到佢兩個其中一個嘅媽媽,佢話﹣﹣"嘩!你個仔高左好多呀~唉~~睇返我地XX(化名),又無高到!

" haha.....咁我望一望佢個仔la~嘩!真係喎~~~我諗佢讀小學呢5年都可能着同一套校服,完全5洗買新ga law!
Oh!又越講越遠tim~我想講嘅係﹣﹣o個日我重以為佢兩個小矮人無返到學tim
!因為同型巨人o係一齊,佢兩個真係蟻一樣law!要見到佢地實在係有d難度~
我地而家o岩o岩開始冬天,朝早同夜晚真係零度ga!晏就就好d,十鬆d度la~但係d鬼真係好野喎!完全5怕凍ga bor~其實我都已經5係好怕冬,幾度着短裙都ok ga。但係我同你地講,o係我地呢度係無人着羽絨嘅~o個日我去Museum,諗住要吹風,米是但攞左件羽絨背心出門口law,係羽絨背心咋!去到竟然有人問我係米好凍,因為我睇起嚟好似好凍咁喎~

"5係掛?我着左件背心咋bor!"
但係最攪笑嘅係,就算係零下幾度,如果你着件背心底衫出街,係原全5會有人望你,覺得你有問題ga喎!到夏天大熱天時40幾度,你帶冷帽咩?又ok bor~究竟﹣﹣係我有問題定一或佢地有病呢?

PS.今日除左有小王子最鍾意食嘅叉燒,重有蛋下面嘅豆鼓蒸排骨,都係小王子嘅至愛嚟ga!





沒有留言:

發佈留言