2011年5月20日星期五

皮卡丘壺


今日小王子學校攪"bad hair day",佢緊張到死呀!又要bad,又要型,but又5要似女仔!嘩~~~家下我係神仙咩?當年跌落地球o個時受左重傷,d法力無哂ga na


咁我米問佢﹣﹣"你想點整呀?"

小王子話﹣﹣"我想媽媽suprise我!"咿?我發現小王子可能真係以為我係神仙喎!!!!!咁我應5應該同佢講清楚,其實我5係神仙呢?

咁琴日我米帶左小王子去買o個d,一噴就成頭有色嘅"哂錢野" law!都ok~AU$6.xx啫!重未食得哂我隻車!!!!!
買左之後,小王子極度興奮。重開始"通知"我聽日想要整個咩頭!
小王子﹣﹣"um.......媽媽!我想要好似Sonic咁呀!"

我﹣﹣"吓?Sonic個頭點ga?"
小王子﹣﹣"吓?咩媽媽5知Sonic係點ga咩?"

我﹣﹣"我點知呀!"
小王子﹣﹣"吓?咩媽媽無睇過Sonic咩?"
我﹣﹣"有~~~but無留意佢個頭係點ga ma!"
小王子不停咁指手畫腳﹣﹣"o拿~媽媽!Sonic呢度就咁嘅~咁嘅~o個度又咁嘅~咁嘅.........."省下一萬字。
都話當年跌落地球o個時受左重傷,d法力無哂洛~~~~家下淨得美貌ga咋~hahahahaha......


Anyway,今朝我一路同小王子整個頭髮,一路話﹣﹣

"唉~媽媽真係應該去做髮型師至o岩呀!型到呢~~~~~"

小王子竟然答﹣﹣"媽媽!咁點解你5去做呀?"
唉~~~真係比佢激死!我自言自語啫~又5係叫佢答!
到出門口o個刻佢都另返轉頭問我﹣﹣"媽媽!點解係5去Barber shop度做呀?"
心諗﹣﹣"頂!係米玩野呀?"


重有樣攪笑野,小王子有個同學仔記錯左,以為前日係bad hair day。攪個頭攪到遲到!重要返到學至發現5係o個日,咁米即刻入廁所度洗law!最死係佢整到自己個頭藍色,一洗﹣﹣﹣攪到成面都變左藍色。其他同學米叫佢做"名凡達" law~hahaha..
PS. 碌落d睇la~有相睇ga!












沒有留言:

發佈留言