2011年11月10日星期四

Jessica's Wedding cake


呢個係Jessica嘅Wedding Cake,呢個Cake同上次Rositta o個個有d相似,因為Jessica同我講話佢好鐘意我幚Rositta o個個Cake,就算一樣都OK!
但係我諗﹣﹣>
"點解要同人一樣呢?呢個係屬於Jessica嘅婚禮,一個屬於Jessica嘅幸福,應該係獨一無二至o岩gar?"
所以我就base on Rositta個Cake而設計左呢個Jessica呢個Wedding Cake o勒~

其實我真係5應該再接好似Wedding Cake呢d咁大嘅order,點解?因為我要搬屋ar ma~老實講曾經o係我Blog同face book度留過言想要搵我做Cake 同 Catering 嘅人真係有好多~不過次次當我回復佢地﹣﹣>
            "我5係住o係HK度ga喎、又話者我5係住o係呢個埠gar~"
多數d order都係接5到嘅。

好似Jessica咁,其實Jessica係住o係Sydney度~所以初初佢o係face book度留話想搵我做Wedding Cake嘅時候,我心諗多數都係接5到gar o勒~所以當時我5係回復佢﹣"我要搬屋,5接order。" 而係話我5係住o係HK度gar喎~點知Jessica話佢都5係bor!佢話佢住o係Sydney度,我同佢講﹣﹣>
         "我年尾至搬去Sydney住,11月o係Sydney嘅order我係接5到gar!"
Jessica同我講佢真係好鍾意上次我幚Rositta做o個個Wedding cake,問我可5可以考慮接佢呢個order。於是我話﹣﹣>
                                "如果你落嚟Canberra度攞,我米接law!"
其實我諗﹣﹣>
                      "無理由有人會肯揸6個幾鐘頭車嚟攞個Cake掛?"
點知.........
點知Jessica話好喎!佢話佢揸車嚟攞個蛋糕,叫我接呢個order。
我心諗﹣﹣>
                      "今次真係捉蟲tim!"

但係見Jessica咁鍾意我做嘅蛋糕,個心真係好感激佢!而且佢咁有誠意,揸6個幾鐘頭車都要搵我做Wedding Cake,所以我無理咁多,決定接左Jessica呢個Wedding Cake order。雖然我同Jessica未見過面,更加5係知己,但係我一樣比左個知己價過佢,(更係la~人地重要揸6個鐘車至嚟到攞個cake喎!)兼焗左46塊印左佢同佢老公名嘅Cookies做佢地嘅結婚禮物。

Jessica話佢個Wedding係用紫色做主題,所以蛋糕上面嘅花仔我轉用左紫色。本來我打算成個Cake都用哂d紫色花仔做裝飾,完全5用玫瑰花。點知我做左幾百朵紫色花仔都5夠用,最支連後面都要加隻絲帶蝴蝶至得。唉~真係激鬼死人!!!!!
呢個Wedding Cake我用左成萬朵花仔鋪成,我想做到d花仔好似落雪咁~一朵朵o係個天度落落個蛋糕上面,成個Wedding Cake都變成用白花鋪成嘅一遍雪地,你地覺得似5似?如果每一朵花就係一個祝福,Jessica已經擁有我成萬個祝福o勒~

Jessica!祝你今日新婚快樂~












沒有留言:

發佈留言