2012年5月1日星期二

Milo朱古力醬(無Nuts朱古力醬)


N咁耐之前我米提過寫左兩個e-book食譜嘅,呢~同芝士脆方包一齊寫gar呢,記5記得呀?o拿~今日出埋呢個"Milo朱古力醬食譜"o勒。o係小王子天地度post食譜,除左係因為我經已懶到出汁之外,賣e-book食譜又要攪Paypal同銀行入數,幾萬樣o野~老實講我情願慳番d時間嚟煲多套泰劇  !hahahaha...........
直接Post食譜上Blog除左係懶之外,其實都重有兩個原因嘅~其一係小王子家下升呢做左中學duck,中一啫~但係5知點解佢好似重忙過人地d CEO??o係"聚寶堂"度day day忙到連飯都無time食。咁你地話o勒~佢都無time食晏,我重整咁鬼多靚靚"嘩BOX"比佢做咩?不過小王子話佢重好鍾意食媽媽整o個d"嘩BOX"喎~所以都係要整,但係就5洗好似以前咁﹣﹣>一個禮拜整足四日law!加上時時都有blog友留話問我呢d點整、o個d又點做。其實舊年我已經打算今年小王子天地會主打"嘩Box教室" ga na,遲遲未出都係因為一個字啫﹣﹣﹣>
                                           懶~
aiya~你地米咁la!我一嬲都強調自己係懶到出汁ga la,所以有機咁出奇啫?
另一個原因係咩?erm......其實係呢個原因,令到我呢個懶到連氣都5想透嘅美少女"的"起心肝post食譜嘅~係咩?
就係前一排Yahoo Blog邀請我為佢地嘅"專欄Blogger"寫"人氣精選",佢地想我o係小王子天地度出多d教人整"嘩Box"嘅blog。其實我都5知自己可5可以升任做"嘩Box老師"?不過可以試下~
                          一於大家齊齊做"嘩Box"!

今日教你整呢個"無nuts朱古力醬",查實同之前我o係小王子天地度教過嘅o野一樣﹣﹣>
                                   易到嘔!
Blog友們!重記5記得我地嘅口号?無錯!就係佢﹣﹣>
                                 輸人5輸陣!
我地呢d新一代C9,又要煮飯、又要揍仔、又要做家務,重要上網、玩face book、twitter、煲劇......幾十萬樣o野做,真係少d精神都5掂ga ma!咁所以na喎~懶得嘅就更係要懶na ma,but又5可以比人發現其實係吞緊pop喎!o拿~呢個至係做C9嘅最 最 最 高景界呀姊妹們。
所以姊妹們,記住我地嘅口号﹣﹣>輸人5輸陣!
要易整、快做,但係個樣又要勁到嚇得死人咁濟!wah hahahahaha..........

嘩死!又講左咁多癈話tim?
o拿!就咁嘅~呢度有好多小朋友都對Nuts敏感嘅,Nuts呢樣o野真係5講得少,真係死得人gar!前兩年呢度有個13歲嘅細路,就係因為敏感花生,學校去Camp o個陣玩接力遊戲,其中一樣竟然係要食一匙花生醬。個細路明明知自己5食得花生醬,但係又死頂......一啖,佢真係食左一啖啫~就即時透5到氣,未送到醫院已經死左。老實講我真係覺得個細路5係好抵掙,因為佢成13歲na~咁大個應該好清楚自己嘅身體狀况,無理由怕瘀頂硬上。
o係呢度差5多所有小學都係禁Nuts嘅~有d連中學都禁埋。Nuts呢樣o野真係好恐怖,敏感得西利o個d人,真係坐o係佢隔離o個個食~自己都會出疹。好似小王子幼自園有個同學仔係敏感Nuts嘅,佢媽咪同我講~有次佢o係個仔隔離mok花生食,咁mok花生o個時米會有小小好似煙咁嘅野走出嚟嘅~咁佢食左幾粒就聽見個仔話5舒服,佢望下個仔﹣﹣>
                                       嘩!成條頸都腫哂。
所以話Nuts真係殺人於無形  ,年中5知隊淋左幾多件呀!
就係因為敏感nuts嘅人5洗自己食,連人地食佢都會仲毒,所以至會o係school度實行全城禁Nuts。小王子細個o個時,我連早餐都5敢比花生醬or Nutella佢食,怕佢食完之後返到school同d小朋友玩,會害到d敏感嘅小朋友。雖然小王子本身無對Nuts敏感,但係將心比心~如果係自己個仔對Nuts敏感,都5想人地害到自己個仔la。
呢度d細路見到花生醬重驚過見到鬼,小王子好細個o個陣,有次學校Lunch time嘅時候,有個小朋友嘅媽媽竟然比左份夾花生醬嘅三文治過個小朋友返學,到大家開始食o野o個時~佢一打開個lunch box,所有其他小朋友即時彈開,大反應到呢~然後全部人一齊指住o個個小朋友個餐盒大叫﹣﹣﹣>"呀~~~~~~~"
所以對好多人嚟講﹣﹣>花生醬=毒藥!
今次教你地整呢個"無Nuts朱古力醬",以前我就係用嚟代替Nutella嚟整三文治,比小王子帶返學校度食ga o勒!



1 則留言:

  1. 請問 可不可以不用cream 而用其他代替?

    回覆刪除