2012年8月13日星期一

熊BB三文治盒




o係Sydney嘅Blog友,記得睇下今晚5點Channel Tan News,你會見到小王子爸爸gar~最好就錄左放上youtube比我睇la,因為我屋企係收5到任何電視台嘅~所以我今晚我係睇5到gar law!hahaha....

我認自己其實好幸運!雖然我無咩名牌手袋同鑽石介指,但係至少我有個好愛我嘅小王子爸爸,而o係呢16年裡面小王子爸爸從來都無要我捱過一日肚餓我又真係好幸運!雖然要為小王子犧牲好多,但係至少我有個真係好聰明嘅小王子。
我又知道o係呢個世界上面,其實5
係個個都有呢一份嘅幸運今日我要同你地講一個關於折翼天使振翅高飛嘅故事,而呢個無翅膀嘅天使係我一個既不幸又幸運嘅朋友﹣﹣"華仔"

我查實係個宅女,可以幾個禮拜都5
出屋企門口嘅,所以我5係好識面對面同人溝通。同我熟嘅朋友一定係識左我好多年,因為我咁嘅性格其實5係好識到新朋友嘅。但係因為Face Book嘅關係,我遇見返好多中學嘅舊同學,連5係同我一界嘅校友都遇到,重做埋好朋友tim!

"華仔"
係其中一個我o係face book度重新相遇嘅舊同學5好誤會~我中學係讀女校gar,雖然佢叫"華仔",查實佢5係男仔嚟gar!係就係5夠我靚law~hahaha.....
"華仔"淨係中一同我同過班,之後就無再同佢同過班o勒~雖然只係同過一年班,不過我就好記得佢
,由其係佢o個把沙沙地嘅聲呀,女仔好少把聲咁沙gar ma。

我相信對任何一個女人嚟講,經過婚姻失敗嘅洗禮,當中一定流過數5盡嘅眼淚
,渡過無數個合不上眼嘅晚上不過遺憾地我未能o係"華仔"最難過嘅時候為佢分擔。因為再次"相遇"華仔嘅時候,"華仔"已經係一個單親媽媽一個人帶住個女,爸爸又係佢、媽媽又係佢,重要一邊做o野,一邊揍女。老實講~o係呢個世界上面5係有好多人我配服gar啫,而"華仔"係其中一個我配服嘅人。如果係我無左小王子爸爸o係身邊,得我一個同小王子,我諗我一定5會有"華仔"o個種泊力。

千奇5
好睇小女人,因為女人嘅心胸雖然好狹窄,但係o係佢地心胸後面嘅宇宙係一d都5細嘅!幸運嘅女人會遇上睇到佢地心胸後面宇宙嘅男人之不過5係每個女人都有呢一份嘅幸運。"華仔"有份正職gar,er......會計掛?其實我都5係好清楚,erm......文識o個d野law~"華仔"同我有一個共通點,就係一樣好鍾意煮o野食。所以我同佢好鬼死多o野講,有時講下有d咩新整cake野出左呀~有時又會講下邊本食譜好。我諗~我同"華仔"兩個都o係對方度學到好多o野!
之但係當"華仔"初初同我講話佢開始接order幚人做蛋糕o個時,我真係嚇左一跳
,雖然o個時佢時時都會問我呢d點整、o個d又點做,之不過佢不停咁去進修,不停咁去鑽研,老實講,家下反而係我時時都問返"華仔"呢d點攪、o個d又點做。hahaha....真係風水輪流轉呀
我親眼見證住"華仔"嘅蛋糕做得一個比一個靚,亦都見證住一個單親媽媽為自己嘅夢想不斷咁努力,而家"華仔"整嘅蛋糕
可以話係"一級棒"呀~而佢接嘅order亦越嚟越多,"華仔"做好多小朋友嘅生日蛋糕gar,我時時見佢整o個d糖皮公仔得意到死,真係好鬼配服佢,比著我就無咁好心機law!hahaha......如果你地都想睇下"華仔"d得意蛋糕,可以去呢度﹣﹣>

http://www.facebook.com/pages/mini-Kup/125844797442686

雖然"華仔"o係婚姻上面遇到佢第一個不幸被人折斷一對翅膀,但係幸運地佢無因為咁而放棄人生,反而為翅膀縫合,重新插翼展翅 ,同行重帶住自己嘅小公主向住自己嘅夢想一齊高飛。呢個永不言敗
,不為命運低頭,心胸後擁有住無限大宇宙嘅女人係我嘅好朋友所以Blog友們!係下一次你地要訂蛋糕嘅時候,希望你地記得我呢個既不幸又幸運嘅朋友,佢個名叫做"華仔"





沒有留言:

發佈留言