2013年2月1日星期五

比卡超飯卷盒



小王子雖然識講廣東話,但係因為無睇開電視嘅關係,所以識嘅詞彚5多。文奏奏o個d就更係5識la~不過就算係o個d地道嘅廣東話~例如. 好正、低b、有病、玩o野.......等等等o個d小王子都5識嘅,正所謂係好C文o個d又5董,好粗老o個d又5明,所以小王子一嬲都睇5明講廣東話嘅卡通gar!之不過普通應對呀~講普通o野小王子係完全無問題嘅。

你地都知la~我好鍾意睇電視gar ma,特別鍾意睇d偵探片,真係5睇都download哂o係度gar。小王子平時好忙所以好少睇電視,o岩o岩o個個暑假小王子有時間,小王子爸爸話想同個仔一齊睇電視喎~咁o岩我o岩o岩download左套廣東話嘅金田一,於是我試下比佢睇下o勒~

初初睇小王子就更係有5明la~but你地記5記得金田一呀?好少對白gar ma,咁我解下都ok嘅~點知睇完金田一之後小王子話好鍾意睇偵探片,問我重有無。於是我比d o岩細路仔睇嘅偵探片小王子睇,之但係...........

你地都知我日劇、韓劇、泰劇乜都o岩,就偏偏5 o岩廣東劇,所以我比小王子睇d日本偵探片係講日文嘅,小王子一路睇就一路要我即時傳譯過佢聽.......
嘩~真係捉蟲呀我今次!
要即時傳譯已經難o勒~重要傳譯d小王子聽得明嘅廣東話比佢聽,難度閒直係1000000000呀!

其實我講咁多o野都係想帶出我以下所講嘅呢件事啫~
重記5記得左頭左勢?呢~佢阿爸阿媽就係o個對怪獸夫妻呢~咩話?5記得?5記得嘅Blog友請移玉步去呢度o急一o急下~

     http://blog.yahoo.com/babyprince-world/articles/1083700


一睇就知阿左爸係o個d鞋都未除就開住個TVBJ睇嘅200﹪香港人la~英文爛到咁重竟然夠膽話.....
  " 左頭左勢5識廣東話gar,Well~我諗你鬧佢佢會識聽少少嘅!"
左媽就重老土,成口口音但係又堅持要同你講英文,一見我同小王子爸爸講廣東話就走都走5切。睇5起中國人又要搵個200﹪中國人做老公,我懷擬佢可能有雙重人格都5定。
點解我今日又會無nana提返呢單o野呢?因為........

琴日小王子終於開學,放學o個陣小王子同我講........

小王子﹣﹣"媽媽!原來左頭左勢識講廣東話gar~"
我﹣﹣"吓?你點知gar?"

小王子﹣﹣"佢今日同我講law!"
我﹣﹣"唓~一早睇死佢識講廣東話la,係佢阿爸至夠膽話‘well~你鬧佢佢可能識聽少少嘅。’講呀?"

小王子﹣﹣"媽媽,左頭左勢重講得好正tim呀,佢識好多廣東話gar,有好多字我o岩o岩先識,但係佢就已經識講gar na!"
我﹣﹣"例如呢?"
小王子﹣﹣"好多gar,好似老土咁law!佢今日話‘咩佢咁老土gar~’ "

我﹣﹣"更係la~佢睇電視米會識咁多廣東話gar"
小王子﹣﹣"係呀?"

我﹣﹣"米係law!佢阿左爸直頭200﹪係中國人la~d英文爛成咁,鬧佢可能識聽少少?佢5係同我講佢平時用英文同左頭左勢溝通呀?如果係嘅話5怪得知左頭左勢英文去5到AA班o勒!"

小王子﹣﹣"hahaha......"

所以話呢~有時作大米咁誇,家下單o野爆左你話幾肉酸呢?







沒有留言:

發佈留言