2013年6月16日星期日

比超同比卡超蛋撻





早o係好耐好耐之前,小王子5知三年級定四年級o個陣,有日同我講.....

小王子﹣﹣"我真係5明呀~"

我﹣﹣"你5明咩呀?"

小王子﹣﹣"唉~老師都講左三次la,三次na,你重問?"

我﹣﹣"吓?"

小王子﹣﹣"上堂o個時d小朋友問問題,我心諗﹣﹣>老師米解左三次law!你重問重問?"

我即時O了咀咁洒小王子﹣﹣"er.......咁其他小朋友未識ar ma,你5可以咁自私gar!"

就係咁平安過渡左幾個年頭,今年........



今年小王子13歲係剛踏入青春期嘅年齡。其實我一路都好擔心5知點同小王子一齊過渡呢個青春期

上兩個禮拜小王子又再同我講上堂好悶,因為d o野佢識哂所以覺得上堂好悶,老師教新o野至5悶,但係老師無可能day day都係教新o野,所以小王子話因為上堂悶有時會諗東諗西。

        "嘩!呢樣至係我最最最驚呀~"

青春期有時間諗東諗西喎~幾得人驚至得gar?以前就話講兩句就洒走佢啫~家下真係5得gar na。而且"聚寶盤"經已將所有科目都分左6、7班,小王子經已科科都o係AA班度,我真係5知重可以點wor?

澳洲每年都有幾個大嘅全國性嘅數學比賽同數學Challenge嘩!真係好鬼難gar,讀私校嘅年年都要做哂呢d數學比賽同Maths Challenge gar。年年小王子一攞本題目返嚟,我真係feel到看己對腳有dd軟。d題見5只難重要超雕鑽
最 最 驚就係聽到小王子話﹣﹣>

        "媽媽!呢條點做呀?"

我心諗﹣﹣"如果我識就5洗做你媽媽la~"

其中一個Maths Challenge7年班同8年班做同一份,9年班同10年班又做埋一份。

小王子因為o係"聚寶盤"度拉管弦樂團嘅關係,所以小王子識好多比佢高年班嘅小朋友,而且重好friend下tim gar wor。其中一個同小王子非常老死嘅係小王子一年班嘅"痴痴地",佢叫"痴痴地"5係因為佢真係痴痴地,而係佢個名真係叫做"痴"

"痴痴地"同小王子相當老友gar,而且"痴痴地"都係讀AA班嘅,讀得AA班成績一定係好。前日小王子放學返嚟同我講......

小王子﹣﹣"媽媽!我睇過9年級同10年級o個份Maths Challenge呀~"


我﹣﹣"點解嘅?"


小王子﹣﹣"因為今日
"痴痴地"佢趕5切做份Maths Challenge,所以我教佢做law!"

我﹣﹣"吓?5係哇?你識做咩?好深gar wor~"


小王子﹣﹣"識呀~"


我﹣﹣"5係掛?你全部識做?點解
"痴痴地"自己5做呀?佢5係讀AA班gar咩?"

小王子﹣﹣"因為
"痴痴地"之前去左Camp,之後又病左,所以米5夠時間做law!"

我除左O咀-ing之外,真係5知重可以做咩反應law!










沒有留言:

發佈留言