2013年8月4日星期日

小王子媽媽的朱古力玫瑰花蛋糕


我發現原來HK人好鍾意用玫瑰花整嘅蛋糕,o係書展度我示範做朱古力玫瑰花,有N咁多個人問我Tony Wong o個個玫瑰花蛋糕係米咁整gar?個個都話o個個玫瑰花蛋糕好賣得呀咁........



老實講我真係無見過佢o個個玫瑰花蛋糕。不過蛋糕裝飾千變萬化,雖然人人都知道玫瑰花個樣係點,之但係查實每個人心目中o個朵玫瑰都完全5同樣gar 喎,即使係由同一個老師教出嚟嘅學生,做出嚟嘅玫瑰花5會完全相同,因為每個人心裡面都有一朵屬於自己嘅玫瑰花,咁做出嚟自然會5同la~

5知你心裡面o個朵玫瑰花又係點樣gar呢?
小王子媽媽o個朵呢就係花瓣好薄,5係完美嘅~有d位要"一岩一蠶"嘅~erm.......有dd缺陷,我就係鍾意用不完美嘅花瓣去成就一朵最完美嘅玫瑰,呢個就係小王子媽媽心裡面o個朵"最美的玫瑰"o勒~

你地又覺得我呢個朱古力玫瑰花蛋糕點呢?如果攞出去賣會5會好賣過阿邊個邊個o個個玫瑰花蛋糕呢?hahahaha.......
琴日有學生跟我學做朱古力玫瑰花蛋糕,你地又覺得佢地做得靚5靚呢?










沒有留言:

發佈留言