2013年4月27日星期六

cup cake 面飽盒



放左兩個禮拜假,整左好多野食。But樣樣都未有時間post,今次真係死更呀!希望5好咁懶,盡快post哂佢la~~~

兩個禮拜無整嘩box,今朝真係有d雞手鴨腳嘅感覺!
你地5好以為呢個嘩box裡面o個3個係cup cake bor!其實係朱古力面包嚟ga


有日我突然諗..........



                 "其實面包都可以整cup cake 形ga~"
所以琴晚我焗左幾個cup cake 形嘅朱古力包,重尊登裝飾到好似成個cup cake咁!hahaha.....都真係幾得意呀!腸仔下面係雞,重有一個雜菜撻仔啫!不過你地可能睇5清楚lu~~因為呢個盒深得濟law!無計la~個cup cake面包發到咁高,其他盒都完全放5落。激死人呀!

琴日我發現左一個事實﹣﹣就係只要落d心思,轉下烹調嘅方法。呢個世界係無咩"我5鍾意食呢樣野ga!"呢回事。
點解我咁講呢?話說小王子爸爸上個禮拜買左好多茄子返嚟,小王子爸爸好鍾意食茄子ga!偏偏小王子就最最最5鍾意食呢樣野喎,所以我地好少買ga,費事又要煮多樣野la~小王子5食嘅話,點都要煮多碟菜比佢食ga ma~
而且................hee hee 其實我都係麻麻地鍾意食茄子law!點解?咩你地5記得其實我好鬼揀飲擇食ga 咩?咁我都5係幾食嘅野,我又點會買嚟整bor
~係米好合理sin?hahaha...

因為有太多茄子嘅關係,再5煮就爛na。所以我就將佢分左兩味餸﹣﹣一碟係蒸茄子,另一碟係日式炸茄子。我都係第一次整炸茄子ga咋!搏一搏,5知好5好食ga!點知整完之後我試食一舊﹣﹣﹣"嘩!!!咩咁好食嘅?" 連小王子爸爸都話好好味呀~食飯o個陣,我見d茄子比面包糠遮住,完全睇5出係茄子。於是我就夾左舊比小王子食,

小王子問我﹣﹣"媽媽!呢d係咩嚟ga?"

我﹣﹣"er.............食la!媽媽整ga,好好味ga!"

小王子就話﹣﹣"咁佢叫咩名呀?"

小王子爸爸不停咁忍住笑

我﹣﹣"er.................um...aiya!o岩o岩5記得左tim!等間我去睇返下~你食啖sin再講la!"

小王子就食左啖o勒~~~~~
小王子爸爸已經係忍笑忍到成身震哂!於是我用非常凌勵嘅眼神勁啤住佢,要佢千其5好出聲。
跟住..................

小王子﹣﹣"嘩~~~好好食呀!媽媽呢d係咩嚟ga?"

呢個時候小王子爸爸已經忍5住要扮行開na~
我﹣﹣"係?咁就快d食多兩舊la!"
於是我即刻夾多幾舊比小王子

我同小王子爸爸講點都5好爆係茄子嚟。

點知突然間小王子話﹣﹣"吓?係5係矮瓜嚟ga?"

我﹣﹣"更係5係la~~~~~............................"

然後到我頂5順要扮行開偷笑law!
呢個將會係我地嘅family 秘密,小王子爸爸重叫我幚呢個炸茄子諗一個代号喎!







4 則留言:

  1. 我個人本身都唔鍾意食茄子嫁
    不過有一次食到魚肉茄子,茄子煮到好'淋',切得好薄
    再加上口式燒汁好好食
    所以我只會食果種整法既茄子!
    睇完篇文好想食炸茄子呀!!!

    回覆刪除
  2. 嘩哈哈...我都忍唔住想笑, 但呢個秘密會唔會好快穿呢?
    你真係仲當個仔三歲咁好呃咩?!
    其實我老公都好偏食, 好在子元唔似佢咋, 加上我的軍訓教育, 就算遇到D菜類佢而家唔多肯食, 佢都肯用我個方法, 就係每次試幾條, 我話總有一日你會變成鍾意食!
    係咪好醒呢?

    回覆刪除