2011年2月22日星期二

雪人sushi盒



小王子終於都足左11歲o勒~以前小王子曳o個陣,我 一定會大大聲咁鬧佢嘅。但係而家我鬧佢o個陣,個心硬係會有種好不祥嘅預感﹣﹣就係好驚小王子會突然發爛,然後濕我一鑊。
點解?
因為最近我發現,每次我望小王子嘅視線,好似越嚟越平排咁,小王子好似就快有我咁高na!而家我鬧 小王子o個時,其實我重驚過佢,老實講﹣﹣其實由早兩年開始,小王子就已經大力過我好多,確實係分分鐘都可以打鑊我嘅~如果真係打起上嚟,我係一定5夠小王子打ga law!

近排我有種好強烈嘅感覺﹣﹣
就係有咁耐風流o勒!

最近我發現,小王子開始識得駁咀。有次真係激到我同小王子爸爸出5到聲ga!每次我嬲到眼定定咁望住小王子嘅時候,老實講﹣﹣我個心係o係度不停咁講緊粗口,o個種谷住又5講得出聲嘅感覺,真係好似就快要爆炸咁呀。其實我同小王子爸爸真係好錫小王子ga,所以每次聽到小王子駁咀o個陣,其實個心好難過。心諗﹣﹣
"我咁錫佢,佢點可以咁對我ga?"

所以我同小王子爸爸講,我地試下盡量5好鬧小王子,要比小王子知道爸爸媽媽有幾咁鍚佢,咁佢覺得爸爸媽媽咁鍚自己,自然就5會做d令爸爸媽媽傷心嘅事ga la~於是我三朝5埋,兩日就同小王子講﹣﹣

"爸爸媽媽咁鍚你,你重駁爸爸媽媽咀,真係令爸爸媽媽好sad ga~你知5知道呀?"

o拿~呢招好似有效喎!
我覺得小王子知道自己曳o個陣,爸爸媽媽係忍住5鬧自己,所以佢真係try 5 駁咀喎!一人讓一步ar ma~希望小王子真係明白我同小王子爸爸有幾愛佢,5好再做令我同小王子爸爸傷心嘅事就好na!






2 則留言:

  1. 你呢個方法又幾有效喎~~ 起碼可以令個氣氛好一點,同埋又比較正面~
    唉~~ 教小朋友真係個個歲數階段都唔同,所以, 人地都有講越大越難教。不過,做父母既都係盡力盡自己力去教啦~
    飯盒好靚~!!!

    回覆刪除
  2. 好明你嗰種谷住又唔爆得佢GE感覺, 有時我爆完仲比老公鬧, 話我咁樣子元會有樣學樣! 唉...嗰吓真係無助到呢!
    唉....所以做父母EQ真係要好高先掂!

    回覆刪除