2013年11月7日星期四

山寨版冷球栗子蛋糕

 


前兩個禮拜我o係Face Book度見人分享一張冷球栗子蛋糕嘅相,我一見到張相就覺得佢超得意,即刻諗.......
                 "唔~我都要整返一個至得!"

跟住即時就有把聲同自己講.....
             "栗子蓉好貴gar bor~"

咿?係喎~栗子蓉好貴gar wor,咁好似完全5合乎我本人嘅經濟效益bor,兼無得打爺頭tim wor~咁無so嘅o野我一定要盡快忘記佢至得!

點知呢舊咁嘅冷球攪到我幾晚瞓5著,晚晚想住佢,總之就越要忘記就越難忘記la......
買、5買、買、5買......
唉~
終於.......



我琴日走左去左買栗子蓉!
頂~真係周身賤格law!

好o勒~下集na。
上次講到胡so勇擺到明老屈小王子,要佢留堂兼講到明練劍遲到一分鐘都要罰留堂。小王子爸爸email去運動部長"根肉人"度投數胡so勇,最後根肉人話以後小王子cool牙覆診直接同佢請假,佢比我地遲小小去練劍。

大前個星期六小王子又要去牙醫度覆診o勒,於是小王子爸爸直接send email比根肉人同小王子個house master "書生Sir "度請假,話要覆診可能要遲15分鐘至去到練劍。
去打劍小王子緊張到死la~所以o個朝我地神咁早去到診所度等開門,終於我地5洗遲去打劍兼重早左兩大分鐘去到tim!

但係o個日之後o個堂,胡so勇就即刻比左個留堂小王子o勒~
咁當然就更係有借口la~今次話小王子打完劍大家cool down o個陣傾計wor。
o拿~o係"聚寶盤"度無論係邊個罰你留堂都好,都要寫個原因o係本手冊度然後比父母簽名,證明父母都同意至叫禮成,咁小王子個手冊又寫咩呢?
總之一句﹣﹣>
      "上堂5乖"即時可以罰你留堂留一年la。

小王子爸爸今次5肯簽名,因為佢話佢5認同呢個留堂,所以點都5簽。

今次我同小王子爸爸都忍無可忍,即時send email比根肉人書生sir,重爆埋上次小王子連劍都未掂就比胡so勇話"危儉使用武器"

點解小王子去到度度都無事,個個老師評語都大讚小王子,唯獨人生留過3次堂而次次都係胡so勇比。係米因為我地上個禮拜六請15分鐘假去睇牙醫所以要罰?不過我地o個日無遲不特止重早左兩分鐘去到wor~條友究竟咩事?係米玩針對?次次打劍佢o係出面食煙,係米真係知道d細路仔曳5曳呀?

小王子爸爸同書生Sir講話上次胡so勇無nana用"莫需有"理由罰小王子留堂,留堂o個陣重要佢寫"道歉信",我地都5知點樣教個仔咩係對同錯!

o拿~有樣野我真係要讚下"聚寶堂",就係佢地真係好公正,5會因為你有無錢or係咩色都選擇性采你。同以前"最高貴學府"差得遠,若果呢單o野o係"最高貴學府"度發生,佢真係采你都傻呀!總之一味就話d老師無錯,官官相慰咁law~

"聚寶盤"就5同o勒~
因為呢次已經係小王子爸爸第二次投數胡so勇,所以同日根肉人即時去同初中部校長"憨豆先生"針,"憨豆先生"好like小王子gar,次次小王子拉琴佢都聽到搖頭擺腦咁,又次次o係學校見到小王子都會停低同佢吹下水。舊年小王子張成績表度"憨豆先生"重用筆親手寫左句﹣﹣>

      "能夠擁有你o係度,聚寶盤真係幸運!"
你知la~而家咩時代呀?用手寫wor~真係難得過仲六合彩gar!

聽到根肉人咁講,"憨豆先生"即時話小王子平時咁乖無理由會曳gar wor,所以下令要彻查呢件事。

就係咁呢單野兜兜轉轉咁又傳證人問話又成,終於根肉人再打電話比小王子爸爸針,當中佢講左 一句說話,就係......
小王子爸爸﹣﹣"..........我諗小王子5會Comfortable同胡so勇講o野!"

根肉人﹣﹣"...........小王子爸爸你信我,無人會Comfortable同胡so勇講o野gar law!"


就係咁而家每一次小王子打劍我都要成尊佛咁坐o係度,嚇到d教練同老師死死下~不過我淨係針對胡so勇gar啫,因為咁我同小王子爸爸親眼見到胡so勇o係練劍o個陣嘅橫蠻無理,佢見到我地o係度當然5敢攪小王子la。
由而家起我就次次都去睇練劍,睇下佢長命定我長命law!所以話呢~

千奇米睇小母親嘅耐力,為左仔女我地d母親嘅小宇宙係可以發到無限大gar law!












38 則留言:

  1. 胡so 勇真係好鬼衰格......根本唔佩做人老師囉......

    就O黎聖誕節喇, 有乜新O野教我地呀??? 好期待

    回覆刪除
  2. 辛苦你喇....但我希望有一日小王子會同你講....."媽媽..我可以自己面對喇!"....證明小王子大個仔....你就可以輕鬆D....加油!

    我都係FB見過舊冷...好得意...你整得一樣靚....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 5係個仔叫我去嘅~係我自己要去,費事又罰佢留堂要我去投數!

      刪除
  3. 個CAKE咁靚, 貴D買栗子蓉都抵啦!
    呢個胡SO勇真係夠膽, 佢都唔查吓小王子的來歷先玩針對!
    點都好啦, 辛苦你啦媽媽要牛咁眼人釘人睇實呢件胡SO勇!

    回覆刪除
  4. 千奇米睇小母親嘅耐力,為左仔女我地d母親嘅小宇宙係可以發到無限大gar law! ----> very agree.
    I have same experience for my boy too.

    回覆刪除
    回覆
    1. 米係!攪我地個仔係一定死都咬住佢5會放law~

      刪除
  5. 禾都係facebook見到呢個冷球CAKE, 太太太可愛啦, 即刻capture左張圖, 不過禾矛能力整返一個呀, 你好勁.

    回覆刪除
  6. 媽媽要保護仔女真係咩都做得出!
    想問吓係Sydney邊到有得買栗子蓉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去deli度買la~係o個d shop至有得賣gar!

      刪除
  7. Great Mom! I cheer for you!! Support support!

    回覆刪除
  8. 好似真嘅一樣! 用南瓜茸或者蕃薯茸來整唔知得唔得呢?
    條友都好無品啫~搵D純品嘅小朋友嚟洽!

    回覆刪除
  9. 好靚呀, 條wrap band 係咩整架, 神乎其技。

    回覆刪除
  10. 好靚的冷球蛋糕,冷球同粟子蓉都係我的至愛。
    遇著個變態老師玩針對,好彩其他老師和校長都明事理,小王子又乖又叻大家都錫他。媽媽唯有辛苦d,堂堂去睇實有乜風吹草動。

    回覆刪除
  11. 斷估其他蕃薯蓉, 芋蓉都可以整到咁既效果喎! 真係好玩啦.
    你發揮咗母雞最大既力量, 我地一定十卜你架!

    回覆刪除
  12. 小王子媽媽,
    冷球真係整得好靚...可惜無得再用video 教學....尤其係HK又無得去上堂.
    好想可以跟你學野, 有無機會收錢online group 埋一班人教學? thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係太熟電腦, 不過工作上我有用開"Go-to-meeting"呢個system. 佢可以online 搞webinar 比唔到地區o既人去join, 咁organizer 可以係自己個電腦度show返你預備o既野, 例如powerpoint, word, excel file....我諗video 都係可以既.

      organizer 自己要先download o左"go-to-meeting" (有30日試用, 之後要比錢join member), 再host 一個會議, 可以send invitation比其他人. 如果你會搞online 教學, 我諗可以叫參加者入o左錢先(or 你可以自己選擇邊o的人可以join), 再係system set up meeting 後經email send 呢個會o既hyperlink (你set up meeting時個system 會自動彈出一個邀請人參加o既email). 到時參加者可以係教學開始o既5分鐘click 條入去join. 中途加入都可以o架!

      http://www.gotomeeting.com/online/

      希望真係搞到令多啲人跟你學野, THANKS!

      刪除
    2. BTW, 胡SO勇真係好鬼CHEAP. 希望你同小王子快O的唔駛再見到佢!

      刪除
  13. 點解學校唔對胡so勇出手既?? 邊有可能有d咁既老師架 !!!!!!
    玩針對玩到出面喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可能學校同佢有約輀定,希望約滿炒佢la~

      刪除
  14. 好媽媽~~~還有個CAKE好靚呀,會開班嗎

    回覆刪除
  15. 真係同facebook個個一模一樣呀!好勁呀!
    個d"冷"係咪一條一條咁唧上去架?

    回覆刪除
  16. Dear小王子媽媽,看到你這個冷球栗子蛋糕我好震攝!!但試了兩次都無法把栗子蓉唧成直線,有甚麼竅門,煩請告知,好想整到啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一你d粟子蓉要夠滑,5可以有栗子粒o係裡面(細粒都5得)。
      至於要gi野gi得好,真係要練習gar,你可以用薯蓉嚟練習下gi野先。

      刪除
    2. 非常感謝你,等我再嘗試。
      祝你新年快樂、身體健康。
      All the best~~

      刪除