2013年12月9日星期一

白色聖誕樹


又到聖誕~又到聖誕~
無錯!又到聖誕節o勒~為左要興祝呢個大節日小王子媽媽決定要送份禮物過你地,
係咩?
..............


就係好耐無同大家見面嘅"嘩!Box教室"o勒。
本來停載嘅"嘩!Box教室"因為聖誕節推出聖誕特別版
﹣﹣>"白色聖誕樹"

等你地可以o係今個聖誕節度大顯身手,全部都係用買返嚟嘅o野加工做成,味都5洗調,若然邊個百嘆齋主話5好食,你大可以立刻拖佢出去打一身。hahahaha.......


係米好耐無聽過小王子媽媽把聲好掛住我呢?

不過因為太耐無錄"嘩!Box教室"嘅關係,所以有d生手。前半段露左個頭出嚟。本來想重錄過gar,但係我聽朝神咁早就出發去旅行,琴日都重上緊堂教整蛋糕,家下間屋未清潔行李又未執,所以真係無辦法重錄過。老友們張就d na好無?


米睇小今次"嘩!Box教室"呀~因為其實教左幾樣5同嘅野gar na,用小小創作力la~你會發現查實呢幾樣野可以分開嚟用o係5同嘅地方度gar。我5講得太白na~費事又一班人用嚟開班呀!



溫馨提示:

我用嘅糖霜食譜可以o係"嘩!Box教室之聖誕mini薑餅屋"度搵﹣﹣>http://babyprinceworld.blogspot.com.au/2012/12/minibox.html


食用膠水睇"嘩!Box教室之免焗蛋糕裝飾法﹣﹣糖皮裝飾法"﹣﹣>




好na老友們,我去旅行na~下個月再見na!












37 則留言:

  1. 太好啦, 等到頸都長埋 :) 好靚呀!

    回覆刪除
  2. Yeah!!!呢個環節真係期待已久,辛苦晒啦!
    玩得開心d啦,返黎再教過我地(≧▽≦)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 咁.......我o個廿萬呢?你幾時入比我呀?

      刪除
  4. 多謝你呢份聖誕禮物~~~
    雖然D 材料係現成O既, 但係心思無限.....棵Christmas tree 好精緻呀!!!!
    祝你, 小王子, 同埋小王子爸爸一定聖誕快樂~~~~

    記得唔好掛住玩, 玩到"創"晒, 唔記得我地呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想經濟d自己整d朱古力波波gar,但係費事比人用嚟開班,所以米用哂現成野law!
      更係記得你la~

      刪除
  5. 咁靓咁好味....未到聖誕已經食左落肚....^^

    回覆刪除
  6. 好開心又見到教室出現,玩得開心啲!
    Merry Christmas and Happy New Year!

    回覆刪除
  7. 頭先食飯我即刻去睇下 d 金莎幾多錢 hehe~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵到最平係 $63/30粒, 我打算淨係整金莎返公司派, 快靚正, 多謝哂你

      刪除
  8. 正啊!啱哂我地呢啲忙到會飛都唔掂既婦女hehe,零失敗體驗啱哂我!嗱,去旅行記住揾多啲新靈感返嚟啊!^^

    回覆刪除
  9. 多謝你呀!聖誕快樂!

    回覆刪除
  10. 玩得開心D,聖誕新年快樂!

    回覆刪除
  11. Hello ! 小王子媽咪,

    好靚, 好精美呀! ...唔.....其實.....你D 野食咁靚..有D 又好得意..你兒子有無試過因為咁, 而唔搭得吃掉它呢?

    最後, 多謝分享! 你真係整得好靚!....

    回覆刪除
  12. 小王子媽媽你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  13. 祝新的一年事事順利!! 身體健康!!

    回覆刪除
  14. 新年快乐!2014充满正能量

    回覆刪除
  15. 小王子媽媽,你的書已買。想請問當中的白朱古力蛋糕同朱古力蛋糕的自發粉份量有沒有出錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦, 有得去旅行, 去咗邊呀?
      我就困足一個聖誕, 邊到都冇得去, 又冇覺好瞓....要重覆番5年前GE生活...

      刪除