2014年1月27日星期一

情人節朱古力牌


懶到出左汁嘅小王子媽媽返嚟o勒~有無掛住我先?
係呀~我懶到死呀,所以到家下至出post law.........


過左一個暑假(我呢度而家係暑假gar),小王子由13歲升呢做14歲,之但係我無覺得佢有靚仔左喎~究竟我個擁有天使面孔嘅小王子去左邊呢?會5會經已返左火星呢?......






呢個暑假我同小王子去左坐遊船,日日過住o個d食完又瞓瞓完又食嘅生活,生活係極其咁滿足gar law!hahahaha.........





情人節有咩攪先?聽講今年中國情人所同鬼佬情人節同一日wor。嘩~真係月圓變人狼一樣咁﹣﹣認真鬼秘law,不過可能o係今年示愛成功機會大d 都5定wor!!!

所以今日"嘩!Box教室"教係地做"情人節朱古力牌",未有男、女朋友嘅Blog友米走雞na:):)


之前打算4月返HK時順個便開班教你地整蛋糕,但係HK d場真係貴到嘔喎~不過就算真係攪5成,小王子媽媽都可以o係呢度教你地整野食嘅。

P.S. Video o係相下面呀~碌低d la!























27 則留言:

  1. 等今晚個仔訓左我睇先....話吾定撈到一個半個富2代.....哈哈!~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~你係米呀?撈個富一代就夠la,重要有米又後生,你咁我d情人節朱古力牌都幚5到你gar wor!!!

      刪除
  2. 嘩,小王子個樣變左好多啊
    完全成熟了!

    回覆刪除
  3. 終於唔似女仔啦,過多兩年就好靚仔架啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~家下5似女仔na,似爛仔ar ma佢!!!

      刪除
  4. 仔大咗就變佬....遇咗架啦, 我屋企嗰兩個遲早都變佬架啦, 到時一屋都係佬....好得人驚!
    不過小王子都仲KEEP到靚仔呀, 只係唔再係小朋友樣咁解啫!
    最終都找唔到場地呀? 不過要喺HK BOOK場真係幾貴, 同埋唔識路數真係搵唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好貴呀~閒閒地7、8千一day呀!點book啫?

      刪除
  5. 唔係呀..都幾靚仔呀...仲好鬼似你添呀...你要讚佢呀..kaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚鬼咩,呢幾張相我千揀萬揀咋,平時個樣衰到震呀!!!!

      刪除
  6. 我新黎架!!!! 你上一個POST 我先開始留言...我初初仲以為你個仔好細添...原來咁大喇 ! 恭喜...捱過最辛苦階段....

    佢穿禮服..正襟危坐果幅相....我覺得 STYLE 似陳豪呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀豬媽咪~
      我個blog寫左好多年gar na,真係由小王子好細個寫到而家,好多blog友睇住佢由小王子變成大王子gar。hahahaha......
      最辛苦反而係而家呀~以前細個我話乜就乜,而家會駁咀,激鬼氣gar。最辛苦係教仔。
      似陳豪?我like金賢重多d bor~
      記得時時嚟探我呀!!!!

      刪除
  7. 望穿秋水, 終於等到你update blog 喇.....原來你地去O左歎世界~~~~

    小王子大個O左好多呀!!!

    呢個朱古力板好易做喎, 情人節送禮一流呀!!!! 想問下點解有幾塊係粉紅色? 係唔係加O左colour 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見呀~
      你可以用加colour嘅,不過我屋企o岩o岩有包粉紅色candy melts嘅物體,米5好哂law!!!不過如果你用candy melts幾得準備小小固體菜油,因為有時candy melts溶左好鬼杰身gar!

      刪除
  8. 緊係掛住你啦...成日入黎睇下你update咗未架. 我第一次見小王子爸爸同14歲了的小王子, 雖然上次見過大個了的小王子, 不過重係比你個背景張相影響, 成日個印象係背景個樣, 有時會覺得只單只女大十八變, 囝大都好多變.哈~~~~~。but 我最鍾意都係第一張小王子張相., cool cool地又有性格.
    小王子媽媽, 我重未買到個花cutter, 整唔到你個超靚cupcake呀...想揾到你個款原來都幾難....唔知有無其他blog友知香港邊度有呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha.....佢大個仔na,我都好掛住以前o個個小小小王子呀!
      你講o個個花花打孔機?點解5上網買呀?上網好易買到gar,HK好難買gar~

      刪除
  9. 妳個仔大左好有型, 靚仔! 多謝妳教我們整呢個朱古力!

    回覆刪除
  10. 小王子媽媽的作品 = 可以吃的藝術品

    回覆刪除
  11. 小王子媽媽的作品 = 可以吃的藝術品

    回覆刪除
  12. 小王子媽媽: Long time no see! Finally see you writing blog la!!!!!!! 新年快樂! 祝福你新年進步,事業順利,最重要身體健康!笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha.....好耐無見呀~我祝你一day靚過一day!

      刪除
  13. 好靚呀!請問是否用免調温朱古力?

    回覆刪除