2014年2月3日星期一

海癸花曲奇


新年快樂~新年快樂~
小王子媽媽o係度祝各位Blog友日日都快快樂樂,一day 靚過一day..........



o係外國過新年就5會好似o係HK咁熱鬧na,等別好似我地無屋企人o係身邊,過年查實同平時無咩分別,又係一樣咁過。我o個日同小王子同小王子爸爸三個靜靜地咁過,老實講真係有d寂寞,見Face Book 人人都一家人熱熱鬧鬧咁,

轉下話題~轉下話題~

上次米post左小王子同小王子爸爸張相比你地睇嘅~我發現原來我從來無Post過小王子爸爸嘅相上Blog gar喎,因為好多Blog友同我講話第一次見到小王子爸爸個樣呀,hahahaha.......

你地米睇小王子爸爸好似好成熟咁,其實小王子爸爸細過我gar。之但係小王子爸爸廿幾歲經已開始有白頭髮,到家下成頭真係有90﹪以上都係白色,再加上佢好早就開始甩頭髮,就係咁~o係小王子爸爸經歷左兩大 "男人最痛" 之後..........就變成左我阿爸o勒~
Wah hahahahaha........

不過~我都重係覺得小王子爸爸好MAN gar,至於靚仔o個part呢............erm......就金賢重靚仔過佢小 小 

小王子爸爸就係因為呢個look30歲出頭o個陣佢公司個上司以為小王子爸爸四十幾歲,以為小王子爸爸重老過佢自己,所以同佢講o野恭恭敬敬,點知有日小王子爸爸話查實自己三字出頭,佢老細大叫﹣﹣>
                           "吓!!!!!"

hahahaha........

上兩個月我同小王子同小王子爸爸,小王子爺爺、嫲嫲,重有小王子姑姐一家去坐游船。飲飲食食真係不亦樂乎,之但係因為我上船之前o個日重上緊堂教做蛋糕,呢~重記5記得我之前o個日至錄"嘩!Box教室",教做"白色聖誕樹"gar 呢。

就係因為忙得濟,所以無時間幚小王子爸爸染髮,攪到小王子爸爸成個白頭佬咁去旅行。雖則話染髮5係易容,染左都5會即時後生廿年,但係都叫做盡左人事ar ma。就係因為咁有件攪笑o野發生左o勒........

話說o係船度要上網好貴gar,所以我地5會日日都上網嘅,好多時都係影埋一堆相,到泊碼頭有WiFi至會上face book打卡兼post相。有日我o係上岸o個時打卡順個便post相,post左張小王子爸爸、小王子同小王子爺爺張相。就咁嘅~通常我post相都即時有人留言嘅,點知我收到嘅留言係.......

舊同學﹣﹣"咿?你同大伯一齊去旅行呀?"

嘩!!!真係即時O了咀5識回應,然後我留言話........
我﹣﹣"erm....... =_="o個個係我老爺嚟gar !!!"

舊同學﹣﹣"吓?Sorry Sorry~"



                                            












19 則留言:

  1. 有呀,你好耐好耐之前既舊post 有過老爺張相架啦,不過物以稀為貴,真係千年先一張,唔係你點會唔記得呀, wakakakaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊個老爺先?真o個個一話係個樣差金賢重dd o個‵個先?

      刪除
  2. 見到你d曲奇..我第1個反應係O晒咀-0- 洗唔洗靚到咁牙?!

    回覆刪除
  3. 見到你d曲奇..我第1個反應係O晒咀-0- 洗唔洗靚到咁牙?!

    回覆刪除
  4. 原來上果篇係小王子爸爸!! 我以為係老師
    睇返上篇,又真係同小王子似樣bor =0=
    白頭髮都唔緊要啦! 最重要係有個手藝好既老婆同乖仔
    開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師?咩老師呀?呢度點會有個中國佬老師至得gar?
      hahaha.....最~最緊要有個靚~~~老婆(即本人)就真!!!!

      刪除
  5. 男人就係有呢個著數,外型成熟D都冇問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 米係~女人肥小小又話豬排,老小小又話C9!!!!
      大佬呀~我地都係為佢地生仔煮飯至會變成咁gar咋,邊個女人5想靚一世先?

      刪除
  6. 小王子媽媽: 祝願你全家龍馬精神, 馬年身體健康 ,事事順境,財源廣進!天天開心快樂,個個相親相愛,一團和氣, 心想事成! 工作的步步高陞, 富貴逼人; 小王子繼續學業進步!

    回覆刪除
  7. 小王子媽媽: 新年快樂, 馬年進步, 青春常駐, 身體健康......
    祝你一家平安幸福~~~~

    回覆刪除
  8. 新年快樂..心想事成....

    我懷疑係小王子媽你係食材度做左野....攪到自己就青春晒....小王子爸就成頭白髮...HHEEE~~

    回覆刪除
    回覆
    1. wah hahahahaha.......shi~5好咁大聲呀!!!

      刪除
  9. 我覺得D 曲奇餅似............似......鏡盒呀! 係好靚果D嘅鏡盒呀!!! ^_^

    嘩~

    回覆刪除