2014年4月14日星期一

小玫瑰糖皮花




20/4 同23/4 我喺HK囍宴度做客席導師教做靚靚曲奇餅, 你參加左未呀?
想同小王子媽媽一齊玩煮飯仔嘅可以去呢度..........


http://www.xiyan.com.hk/hk/CookingStudio/schedule_042014.html

今日"嘩!BOX教室" 玩默劇, 實行靜靜雞咁教你做糖皮花,有興趣學做糖花嘅BLOG 友仔就米走雞na.
(Video 喺最最最下面)



登 登 登登~
小王子當選左2014年"聚寶盤"Music Vice Captin呀~重o係"聚寶盤"度刻哂名咁--留名百世

"聚寶盤"初中部同高中部都分別有House Captin同Music Captin嘅,要做到呢d部長5一定要靚仔,又5一定要高大,成績亦5洗一定要好得。o係呢度做咩都好,搵工好見工好面試好淨係需要一千零一樣o野gar啫.........

            "就係把口要講得。"--"朗"過油就最好tim!

因為做得呢d咁嘅位,學校都硬係事無大小都搵你出嚟講下o野咁。我見往年d House CaptinMusic Captain 把咀真係5講得少gar,講得流利都不在話下 ,眼神做手高低音大細聲......5知重以後自己睇緊舞台劇tim呀!

至於小王子.................

你地都知小王子一嬲講o野都係天一半地一半,真係除左佢自己無人明佢講緊咩。如果5係靠o係音樂方面表演出息,小王子應該連做Captain個書童都未得law!睇怕"聚寶盤"開校124年講o野最弱嘅音樂部部長都歸小王子莫屬。hahahaha........

前個禮拜又到左"聚寶盤"一年一度嘅"星光下的管弦樂之夜" o勒~亦都係小王子人生第一個Public Speech嘅日子,需然講詞係音好部主管"生意佬"寫嘅,之但係水蛇春咁長,我見到都見對腳有小小軟。

之但係小王子好似5識死咁5知驚,叫親佢練都咿咿哦哦......總之就係5想練la~o個兩日我真係差d要用把刀行住佢至死死地氣咁練下。臨出場o個陣我同小王子爸爸講.......

"嘩!好緊要呀~我重緊張過佢表演呀~真係佢出嚟拉琴我都無咁驚呀!"

o拿今日我同你地一齊分享小王子嘅"人生第一次演講" o勒,平時我話小至子係爛gag王真係千真萬確gar,連介紹小王子出場o個時老師"講古佬"都話........

    "小王子第時撈5掂音樂可以轉行做棟篤笑呀!"

5怪之得我屋企平時咁多攪笑o野la~原來我家都住左個"王子X"












8 則留言:

  1. 真係深切感受到做阿媽果種心情呀!就好似睇Bibi 做MC咁呀,好彩細時有老師同佢練,到左大學佢又自己搞掂唧!

    回覆刪除
  2. 媽媽.... 乜小王子好似突然大個咗咁多既!!!!!

    回覆刪除
  3. 小王子呀小王子,做乜你變到成個金秀賢咁

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha......我都想小王子好似佢咁每秒賺幾十萬呀!

      刪除
  4. 失去聯絡很久,小王子己大個仔咁多!重幾有台型,替你高興!

    回覆刪除