2014年10月17日星期五

恐怖少女-- 洛雷塔 Loretta





香港 day day都咁多新聞,我諗你地都無心情睇Blog la,所以米懶得就懶law!!!

呢排 day day 忙住做蛋糕,做到我頭都暈呀~ 不過又就快Halloween o勒,所以Post個恐怖少女過你地睇。


正題~正題.........



小王子爸爸好鍾意音樂gar,小王子對音樂嘅天份可能係遺傳自佢。小王子未出世之前小王子爸爸作左好多 詩歌 gar,重出過版 tim bor。可能你個個星期日唱緊o個隻詩歌都係小王子爸爸嘅作品都 5定gar!?!?hahaha......

自從生左小王子之後,我地嘅生活好似完全比小王子掌控住,日忙夜又忙嘅生活,令小王子爸爸好多年都無再有新創作na.......

不過小王子爸爸一直都好熱衷於o係教會嘅音樂事工,咁多年都無停過。咁當然可以令小王子爸爸毫無顧忌咁做自己鐘意嘅事,  重要都係day day 呢 o係佢身後面o個個女人--小王子媽媽la!

點解?
咁更係la ~ 無我留o係屋企度揍住小王子,佢點出得街至得gar?

不過我今日 係要借d 二咁o係度高呼.........
                           小王子媽媽萬歲!!!

因為我萬歲呢家o野就更gar o勒~所以 洗特別高呼 OR 要借d 二law!hahahaha.......

今日我係想講個 神跡 過你地聽,你地或者會話呢個係奇跡,無論係神跡又好奇跡又好,呢件事都係真真實實咁發生o係我同小王子身上嘅,至於究竟邊一part係神跡呢?到最後開估你地聽下.........

小王子爸爸一個禮拜都有一、兩日要去教會度練歌嘅,而我就會留o係屋企度揍仔,5會跟小王子爸爸出去gar。上個禮拜因為小王子要去打劍,我接完小王子就去教會等埋小王子爸爸一齊走。d人練完歌執o野,我同小王子又無o野做.....於是我同小王子走左去個琴度彈琴。

我地坐埋同一張琴櫈,我 i 住小王子身邊聽住佢彈琴,突然間我覺得好似返番去好多年前我坐o係小王子身邊教小王子彈琴咁。以前我日日都會坐o係小王子隔離同佢彈琴、拉大提琴同教佢樂理睇譜 gar . 

而家坐返o係同一個位置上面,5洗我教na,因為小王子已經叻我好多,我再 再 再 教 5到佢anything。淨係可以靜靜坐o係度咁聽佢彈琴.......突然間我覺得自己呢一刻好似係享受緊努力得返嚟嘅成果咁。


小王子爸爸話--"點只呀?係你教識佢彈琴gar tim la~"

我諗一諗.......

係喎!真係我教識小王子彈琴同拉琴gar喎.........

小王子三歲先至識講o野gar,三歲半就開始學綱琴,四歲半就開始學大提琴,同期我就已經每日教佢樂理同點睇譜,小王子4歲就完全識睇譜gar na 。

雖然小王子一直都有綱琴老師同大提琴老師,但係因為小王子太細個開始學琴,所以佢跟本就聽 明老師o係度 up 乜。所以每次我同佢學琴,聽哂老師講嘅o野,然後返到屋企再用小王子聽得明嘅"語言"每日重新教佢一次。

有次小王子個綱琴老師笑我......
"咿?睇嚟出年你可以同佢一齊去比賽喎!hahaha......"

我答佢.....
" hahahaha......係呀~綱琴我齋講5示範可以教到三級gar!"

小王子細個好鍾意車gar,於是我用車、火車、Pizza同屋設計左套小王子最有興趣嘅"樂理"教材教佢。其實咁多年套o野長細係點我都5係好記得law,不過小王子上兩個禮拜竟然同我講.....

   "媽媽你o個時咁教我樂理真係好好呀,我到而家重記得呀!"

佢重講返比我聽當年我係點教佢嘅,估5到3、4歲嘅o野小王子竟然重記得。

好o勒~
講左咁耐究竟邊一忽係神跡 呢?
你地又估 估到呢?
呢單o野究竟又有幾 神奇 呢?
......................
...............




好o勒~開估o勒~

就係教識小王子彈琴、拉琴、樂理同睇譜嘅神奇小王子媽媽--即本人。

係........
完全.......
完完全全.........

5識彈琴、拉琴同淨係識小小睇譜gar 啫!!!!!

o拿~呢單o野夠神奇na 掛!?!?

我係靠每次同小王子上堂聽老師講咩,做哂筆記咁~ 然後再返屋企每日教佢。

至於彈琴重神奇,o個時小王子個綱琴老師未收過咁細個學生,跟本 識點教佢彈琴,每次佢都會比隻新歌我,叫我返屋企教佢彈 ,下堂佢聽下小王子彈成點再改。所以彈琴真係完完全全係我教識小王子點彈gar 。

而家諗返起真係神跡嚟呀~
咁當然~佢家下咁叻都係靠佢自己嘅,而我呢個o也 o也 o烏嘅傻媽媽都只係執死雞啫~







8 則留言:

  1. 香港幾多事我都會做自己,所有第一時間睇左你個BLOG。
    你講既奇蹟我信架,因為我都係咩都唔識又自己教,
    效果雖然無得同小王子比啦,不過都好過無!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,自己學就5會咁好心機na,為仔死為仔亡啫~

      刪除
  2. 母親的偉大呀!比你1000000×讚

    回覆刪除
  3. 我地做阿媽既, 都會無所不用其極咁教仔女架啦. 我當年屋企冇電腦, 我都只係用ABC啤牌,排好keyboard既位置, 就咁教Bibi打倉頡, 呢D就叫紙上談兵啦. 果陣佢小二咋, 打中文已經叻過D大人啦, 後尾延續到溫默書都唔駛用紙, 我翕一句, 叫佢想一想, 再抽我懷疑佢或者會唔識既字叫佢翕倉頡碼出黎, 翕得出, 即係識. 所以我地溫書係極快既。

    回覆刪除
  4. 我差d笑死左!媽媽,其實你應該教小王子做蛋糕添,我捻佢應該好快上手同埋可能好快就整得叻過你添!

    回覆刪除
  5. 實在要感謝天父, 俾你兩母子各有唔同O既天賦.

    回覆刪除