2015年3月12日星期四

Justin's Peter Rabbit Birthday Cake



我第一次做 Peter rabbit gar啫,原來呢隻衰o野好鬼死難整ga wor,攪到我都要做到第三隻至攪掂。

有樣o野我一直都5明,就係點解一直以嚟o個d 超人、灰姑娘同神奇女俠 呀咁5知點解硬係5換衫就無人認得出佢地gar 呢?就算係 蝙蝠俠,我5明點解條友無nana 帶個細過個兩個大餅嘅眼罩,就竟然連阿媽都會佢認5出佢 gar呢??............




照呢個邏揖嚟講只要你用手指圈住兩隻眼,或者好似超人咁放條頭髮落嚟,理論上你經已係隱左形gar o勒~

所以如果你地有咩仇人,即管攞兩張紙巾係咁二遮住對眼個位,然後起勢咁打鑊佢,因為照呢個理論嚟講應該無人會認得你嘅。

以上呢單o野查實我一直都覺得係靈異事件嚟嘅。
但係~
到左2015年終於有人解答到我呢個迷團 na........

就咁嘅,有追開小王子天地嘅Blog友一定會記得我家小王子係Always 爛達達嘅,上回講到-->

             "我家小王子成世仔幾時梳過頭至得gar"

我真係5係講小gar,我家小王子確實係o個d頭5梳、咀5抺連涼都5提5記得沖嘅"極品男"。之但係次次我post小王子嘅相個個都話--->
                                "好靚仔呀!"
又次次有咩表演呀咁,立哂頭著哂老西真係靚仔到你5信。

但係由細到大我每日放學去接小王子o個陣,佢都係一副o岩o岩比人老笠Look,5講真係會以為佢係剛剛比人打完一身-->又臭、頭又亂、連衫都甩埋咁濟。

真係無人敢相信佢地竟然係同一個人嚟gar。

有日我同小王子講.....
我--"你就好la~"

小王子--"點解呀媽媽?"

我--"你就好la~我好善mo你呀!"

小王子--"你善mo我咩呀媽媽?"

我--"你知5知你好有潛質做Super Hero呀。"

小王子--"點解呀?"

我--"因為你平時個樣同你扮起上嚟差咁遠,跟本5洗攪咁多o野,你做返自己就得o勒~都無人會認到你係同一個人嚟,所以你5做Super Hero真係哂哂呀!!!"


o拿~我齋講無人信,重記5記得今年年頭開學因為有女同學?

頭o個個禮拜小王子Day Day 要我同佢笠頭返學呀?正所謂爛泥扶5上X ,係威係勢咁小王子淨係要我立左一個禮拜咁大把gar啫,而靈異 嘅事就係咁發生o勒.........

琴日小王子返嚟同我講因為學校去Outing,所以老師同佢地玩邊個似邊個,竟然有個鬼妹女同學話......
" 我初初開學見到小王子以為佢係韓國d Pop star,佢好似阿XXX呀!"
(個鬼妹竟然up得出個韓仔名,不過小王子5識咩水所以5記得佢話o個個係邊個。)

不過跟住個鬼妹又話.......
"不過後來就覺得5似na"
(更係la~之後我無再同佢立頭la ma. )

事實証明5係我講,原來有扮同無扮係可以差咁遠嘅,睇嚟就算有女同學我都5洗驚,只要我Keep住5同小王子立頭嘅話,佢應該可以平安過渡呢個高中生涯law!











4 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 個蛋糕超級靚....我又覺得一個音樂盒咁呀 !

    回覆刪除
  3. Peter Rabbit 呀!好似!!!

    小王子究竟似邊個kpop star?

    回覆刪除
  4. 哈哈, 唔好講到個仔咁得人驚啦!
    不過我深信韓星係有魔力, 因為子元好愛金秀賢, 堅持要keep佢個都教授頭, 搞到我近來要找金秀賢見到額頭D相比子元睇, 佢先肯剪短頭髮, 死未!

    回覆刪除