2010年1月22日星期五

焦糖蛋糕



我有鋪買cake tin同 cookie cutter癮!

一見到d特別嘅焗盤同cookie模就會買,但係又可能從來都無用過喎~~

連自己有咩tin同 cutter都5記得!

琴日同小王子去睇cake tin! "天啊~~~~~又有新盤出na!"-----
"咿?呢個我係米已經有呢?" 我重走去問個老細記5記得我有買過呢個焗盤!!!!
諗下~諗下~都係返屋企  o急o急sin! 一o急之下原來我真係有,重5止得o個個tim~~~~開心到我不得了呀!
所以即刻攞左其中一個剪彩,用嚟焗左個焦糖蛋糕~~~香到呢~~~~~~
連小王子都即刻搶住食,真係5講得少呀!

咁當然~~~我琴日都有買到cake tin同cookie cutter la~

o個幾個我肯定屋企無ar ma~~~hahahahaha









沒有留言:

發佈留言