2010年10月5日星期二

棒棒蛋糕

考到na~考到na~


。。。。。。。。。小王子考到演奏級o勒!。。。。。。。。。。。


好多謝之前o係"小王子的眼淚"同"小王子vs幸運兒",呢兩篇blog留言嘅blog友!o個日小王子個Cello老師打電話嚟,同我地講﹣﹣小王子考到o勒!


我係即時開心到喊左出嚟~小王子知道好開心,佢話為左要興祝考到演奏級,所以今晚要一路睇電視、一路食飯!所以今晚小王子用電視嚟送飯 。hahahaha........


好多謝關心小王子嘅blog友!將來有一日~如果小王子可以走上大舞台,你地就係見證住小王子努力嘅人!




係米好奇怪,點解我潛左水咁耐呢?


因為小王子個姑姐同小王子兩個表弟嚟左探我地呀!所以米潛左水law!平時小王子得一個人玩ga咋,呢幾日多左兩個表細佬陪佢玩,我覺得小王子有d癲左咁law!hahaha.......咁我o係呢度又無親人,所以佢地嚟探我地,我都好開心ga。我同小王子個姑姐都好friend下ga!我姑仔同小王子爸爸一樣﹣﹣d脾氣好到呢~~~有時真係好善moo佢地,咁鬼好脾氣!




好!言歸正傳先~我第一個ebook即將推出o勒~而呢個棒棒蛋糕就係我第一個ebook食譜o勒~等我寫好個食譜,就會post條link出嚟。每個ebook食譜都有哂所有step同圖片,而每份ebook食譜只係得一個食譜o係裡面。呢個棒棒蛋糕呢ebook食譜係AU$1.


棒棒蛋糕好易整,雖然個樣好似糖,但係佢其實係蛋糕嚟~5洗用焗爐,難度係初級!無錯!我最鍾意就係教你地做d易到爆,but整到出嚟又嚇死人嘅野ga o勒!更係la~


。。。。。。。。。我地呢d新一代C9。。。。。。。。。


。。。。。。。。。。。係絕對~。。。。。。。。。。。


。。。。。。。。。。。。。絕對~。。。。。。。。。。


。。。。。。。。。。。輸人5輸陣ga!。。。。。。。。。。


嘩哈哈哈哈........................








沒有留言:

發佈留言