2012年2月10日星期五

雞漢堡層層疊點心盒



今朝我真係朝早煮飯比小王子做早餐,諗住等小王子食飽d~咁晏就就5洗用咁多時間嚟食o野。而"嘩!點心Box "亦因為咁而誕生o勒~咩話?今朝有咩餸做早餐?無呀~我整左d菜同埋小王子最鍾意嘅吉烈薄牛排做餸law!不過我都係覺得個點心盒大得濟,下個禮拜會try整細d tim!

小王子間新學校除大之外,佢地嘅學生亦都好多,全校由幼自園小學初中高中加埋,有成二千幾個學生,比一般學校多好多。可能因為學生多,間學校好鬼死有錢。以前o係"最高貴學府"度~就讀o個d人有錢,學費收到貴一貴,下下都講錢,又咩都要收錢,重咩都叫家長捐。呢間學校就5同o勒~學費就更係5會平ga na(好彩小王子係攞獎學金ga啫!),不過佢地o係學校裡面~用嘅o野全部都美輪美奐設C又多,重好tim bor~點解我咁講?

之前我米提過小王子逢星期三嘅下就6:30pm 要o係學校度練管弦樂團
~咁好多人除左要練6:30pm o個場之外,4:00pm重有場Chamber  group(小組樂團)要練,又有d人要去sport喎!學校因為知道d學生咁忙,於是訂左好多o野食,6:00pm 就搵人送好多pie呀~sausage roll呀~apple、無數咁多包薯片兼且有埋朱古力做甜品同埋支支裝水,比6:30pm要練管弦樂團嘅學生做晚餐。重要係放題喎!放題呀大佬~則係你食得嘅~食十個都無問題。我見佢地次次都有淨嘅,幾想叫個仔"粒"返個Pie比我返屋企食呀!嘩~我都無見過咁同咁support學生嘅學校,比著以前o係"最高貴學府"?佢真係采你都傻la~一係就叫你自己pack o野去食,一係就屈d家長整一大堆o野law!我以前都整5少la~邊樹會咁好死至得gar?放題?想錯你個心la~

又好似小王子參加左新學校嘅Chess Club
佢地見小王子捉棋咁得,即刻要叫小王子代表學校出賽同第間學校比賽捉國際橡棋。所以小王子每個星期五放學都要周圍咁去第間學校度比賽,但係好似今日咁,佢地成班人就打的去第間學校度比賽o勒~無錯!你地無聽錯~係打的!嘩!嘩!嘩~幾咁豪至得gar?學校講明連打的費都比埋喎~老實講,我覺得....我開始有小小鍾意左佢(學校)law!
我同小王子爸爸講﹣﹣
"我地係攞獎學金入學嘅,今次真係賺凸law!hahaha..."

我覺呢間學校,收左你嘅學費係真係用返落去學校同d學生度,對於受左9"最高貴學府"氣嘅我
,見到而家間學校咁~真係有d感動!雖然而家講間學校好定係5好都係言之過早,不過我諗度度都有好有5好嘅地方,但係要平行law!



沒有留言:

發佈留言