2012年2月14日星期二

蝙蝠盒



今日係情人節,亦都係呢二十年嚟~第一個無小王子爸爸o係身邊嘅情人節。往年情人節小王子爸爸都會送花比我嘅,不過就未必會出街食飯bor,因為情人節一定係度度都無位gar law!今年小王子爸爸送左個粉紅色嘅豬仔Cushion比我做禮物,雖然5係咩昂貴嘅禮物,不過我都好開心。我覺得情人節呢個節日,5係用嚟搵借口"斬對方一筆"嘅~應該係用嚟記念大家重可以o係埋一齊嘅o個份難能可貴。所以o係同小王子爸爸結左婚16年後嘅今日,小王子爸爸重記得o係情人節度要送我一個Cushion,咁已經係無價la~你地話係米?

之前我提過話小王子間新學校好鬼死大間,咁學校校社大都5算出奇,大把學校個校社大la~不過咁,有樣o野就真係5係有幾多間學校會咁,係咩?就係痴住學校同周圍街嘅屋~都比學校買哂!
有d街成條街嘅屋比學校買哂,攪到成條街變左做私人街,認真誇la la~有d屋學校用左嚟做內部辦工嘅地方、有d呢~就幾間拆哂,再起d貨倉嚟放o野、又d就直頭扔空左佢,有好多屋又用嚟租返比老師住,連校長住嘅地方,學校都供應埋。
                        嘩!呢招絕呀~睇你重點話遲到?
我就曾經見過幾十個老師一齊行返學嘅奇景o勒~

好似我住緊o個條街,左邊除左我住o個間同另外一間屋之外~成條街左邊嘅屋全部都係學校嘅,校長就住o係對面街頭o個間住,我隔離住o個d全部係學校嘅老師,連5係屬於學校o個幾間屋,住o個d細路都係讀呢間學校嘅。
之不過~你地5會明白,住左個先生o係隔離係有幾大壓力gar o勒!點解?嘩~家下你嘅周圍圍住你嘅,全部都係學校d針喎!正所謂"醜事傳千里" ar ma,真係鬧仔都5敢咁太大聲law。


沒有留言:

發佈留言