2013年2月24日星期日

小小情書曲奇



上個禮拜講到小王子發燒無返學,但係o個日小王子又要代表"聚寶盤"去校際國際象棋比賽。咁最後點呢?小王子爸爸又肯5肯放人比小王子去比賽呢?
o個日小王子發燒發左成日,我同小王子講.........




我﹣﹣"點呀?你發燒點去得比賽呀?就算去到都實輸la~"

小王子﹣﹣"媽媽5會gar,雖然我發緊燒,但係我而家好精神喎~我而家可以同時間win 恐怖份子、藍精靈同XXX gar!5係分開捉喎~我係話同時間同佢地三個一齊捉我都win到佢地呀!"

聽見小王子咁講我即時另"咩"面然後咀秒秒咁心諗﹣﹣﹣﹣>

                         "唓~懶醒!真係頂你5順呀。"

終於小王子發住38度幾燒,成個火球左去比賽o勒~老實講如果5係"聚寶盤"闊佬打去比賽,我真係5會比小王子去呀!

呢d校際嘅國際象棋比賽每個禮拜比一次,每次對另一間學校,今次小王子對o個間學校係"穿la la" ,小王子竟然見返一個o係"最高貴學府"嘅舊同學"細細粒"。原來細細粒都嚟左Sydney度讀書,入左呢間"穿la la" 度而且重有份代表"穿la la"嚟同"聚寶盤"比賽tim。小王子遇故知就更係興奮到不得了la~

接小王子o個陣我問小王子點?驘定輸呢?小王子話.......

小王子﹣﹣"win呀媽媽!"

我﹣﹣"係呀?"

小王子﹣﹣"係呀!我重見返阿細細粒tim bor~原來細細粒都嚟左Sydney度讀書呀!

我﹣﹣"係呀?咁佢係米對你?"


小王子﹣﹣"5係呀!細細粒係board 4,我board 1 ar ma~"
(呢d比賽一Team 4個人,最叻o個個捉Board 1,最泎就board 4,咁board 1就對返board 1,如此類推。)

我﹣﹣"o我~"

小王子﹣﹣"不過細細粒捉得進步左呀!"

我﹣﹣"你點知gar?"

小王子﹣﹣"因為細細粒一早就捉完,但係佢地學校o個個board 1呢就步步都諗得鬼咁耐喎,悶到我呢~咁我等緊佢地o個board 1諗緊點行o個時,阿細細粒就攞盤棋嚟叫我同佢o個捉law!"

﹣﹣"吓?你比緊賽o個陣o係第邊同第個捉?"

小王子﹣﹣"係呀媽媽!不過我兩個都win左呀~"

我即時諗返起小王子晏就話雖然發緊燒都可以同時捉驘阿邊個邊個同阿邊個邊個o個段說話,
雖然係比佢吹脹,但係查實又真係吹佢5脹喎!!!!


正題正題~
以前我見過呢類款式嘅曲奇餅,心諗其實5係下下都要做餐死至整到d靚o野嘅,話哂我地呢d C9個個都日理萬基gar ma,邊得閒下下都又搓又焗咁至得gar?


於是我決定今日"嘩!Box教室"教你地用o係Super度買返嚟嘅Cheap餅嚟做d"手工餅干"

用小小錢嚟攪大茶飯,呢個正正就係不勞而鑊嘅後表代版o勒!
Wah hahaha.....

Icing有兩重,一係用真正嘅蛋白整,一係用蛋白粉嚟做。

Icing溫馨提示:

1. icing裡面嘅檸檬就係令到icing乾左之後變得好硬嘅關建,所以5好5落檸檬汁呀!

2. icing一接觸到空氣就會好易變硬,所以做好嘅icing要用濕布蓋好,再用保鮮紙cover住佢。

3. 如果發現icing有小小出水,就用匙大力攪動幾下或用打蛋器再攪就ok。

4. 如果發現icing有太杰身,可以放幾滴水落去再攪幾下。(記得係遂滴水嚟咁加呀~因為小小水就會令到icing好希gar na)

5. 若然發現d icing太希嘅話,就放多小小糖粉再攪均就OK o勒~

6. 用嚟痴薑餅屋嘅icing我提議可以杰身小小,咁樣個薑餅屋會易痴d。

7. 如果覺得d icing用嚟做裝飾時,gi完太快乾痴5到彩糖,就可以加幾滴水落icing度,等佢希身小小o勒~

蛋白icing 材料:
新鮮蛋白 1隻
糖粉 225g
檸檬汁 1茶匙

做法~
糖粉用篩過清除大粒,將所有材料一齊用打蛋器打5分鐘至杰身就ok。


蛋白粉icing材料:
Meringue Powder  1湯匙
糖粉  500g
水  75ml
檸檬汁

做法~
糖粉用篩過清除大粒,將Mergine Powder用水攪均,再將所有材料用打蛋器打5分鐘至杰身。













沒有留言:

發佈留言