2013年3月3日星期日

熊貓朱古力士多啤梨



上個禮拜二小王子又去左Camp

4日3夜攪到星期五至返歸。老實講今之我真係無掛住佢,因為小王子5晌度我終於可以透返啖氣。都話"聚寶盤"大把水,o係藍山o個邊有成個屬於自己嘅Camp site洛~所以小王子佢地真係一年去幾次Camp gar。

今次同上次一樣,頭o個幾晚係宿營,到最後一晚就露營。舊年小王子佢地去Camp種落o個d瓜呀~蕃茄呀~今次就去收成o勒。"聚寶盤"嘅Camp出名係豪華團食住舊牛排嚟露營就5在講la~連早餐都係食放題,咩煙肉蛋呀~火腿蛋呀~多士面包5在講,連早晨麥片都有幾種你揀.......




本來我重諗住小王子返嚟o個晚我要煮d好o野比佢食,不過諗下~諗下~

佢好似o係o個度d伙食重好過o係屋企,好似係佢去Camp度食返d好o野而5係返嚟屋企至食返餐好law!


真吹脹!!!


上次去Camp小王子攞左有"聚寶盤"麥頭嘅營幕、地墊、指南針同個人地用嚟開礦至會用嘅
cool o係頭度嘅LED電筒。接小王子o個陣,一上車小王子就話今次"聚寶盤"派左成套o係戶外煮食用嘅爐兼煲過佢地,我即時望住小王子爸爸然後嘩左一聲.......

我﹣﹣"嘩~"


小王子爸爸﹣﹣"你5洗咁喎~更係收左你錢gar la!"

小王子﹣﹣"係呀~係呀媽媽!其實舊年去Camp o個陣已經收左錢gar na,不過舊年Year 7 5洗煮o野所以無派law!今年Year 8去Camp要煮o野,所以米留返今次派law!"
我﹣﹣"我更係知收左我錢la~我係驚下次佢派個電視比你,返嚟又話"叉住"我個account呀!"


小王子﹠小王子爸爸﹣﹣"hahahahaha....."

我﹣﹣"重有喎~等間再再再下次如果佢每人派架車比過你地,然後返嚟又要我比咁米死?"


小王子﹠小王子爸爸﹣﹣"wah hahahahaha....."

我﹣﹣"而且呀~佢上年收左我錢,今年至派比你,我蝕息tim la!"
不過.........


我好嬲呀.........


因為.........


小王子返到嚟5單只整爛左個旅行袋,佢竟然5見哂d餐具。


而且.........


小王子重5見左個包,裡面有哂佢d隱形眼鏡,同埋爺爺o岩o岩o係HK度買比佢嘅全新洗面膏同潤膚膏。
真係激到我嘔血咁濟呀!










沒有留言:

發佈留言