2013年3月7日星期四

Cinderella Cake




記5記得舊年小王子去考Australia youth Orchestra?呢~佢話到面上前5分中王會驚o個次呢~5記得嘅blog友可以去呢度o急o急﹣﹣>
http://blog.yahoo.com/babyprince-world/articles/1076461

呢個係全國嘅youth Orchestra,每年會o係全國各省度招幕新團員,係全國最入嘅youth Orchestra。我好似無同你講小王子考到呀可?係呀~真係比小王子考到喎!不過我又真係Turndown左個Offer bor~點解?因為佢地要o係4月坐飛機去十日第度表演,而4月我要同小王子出國兩個禮拜,所以去5到就Turndown左個offerlaw!好似好可借呀可?
重記5記得熊貓Sir?單o野係咁嘅......




你地都知我而家係緊屋住gar la~因為想買屋5再租屋住o勒,所以呢排我同小王子爸爸不停咁睇屋。咁睇得嘅都係好近"聚寶盤"嘅地區la,點解?嘩~以小王子一個禮拜無帶幾次野嘅戰績嚟講,查實我係應該住o係學校裡面tim la,重點敢住遠呀?住得遠米則係搵自己笨???

o拿就咁嘅~Sydney d屋開始升o勒,所以要賣屋嘅人就即刻放出嚟賣。就係因咁次次去睇屋嘅時候都有好多人去睇嘅,有d比較好d嘅屋真係同一時間有幾十人去睇gar!咁呢度賣屋5似HK咁佢話幾多就幾多,呢度賣屋o個個人會出個慨念價,等買家自己出價(Offer),賣主未必肯賣gar,一直到有個買家出到個佢滿意嘅價為止。

咁關熊貓Sir咩事呢?
原來阿熊貓Sir又想買屋喎!!!!
上個禮拜我同小王子同小王子爸爸一齊去睇屋,睇睇下o個陣竟然見到隻熊貓一家大細咁嚟睇屋。咁我地米打個朝呼咁law~o個間屋個正門斜到好似懸崖咁,而個後園又真係有個懸崖o個度頂癮喎~
        正所謂入屋o個陣跌你5死,等你行到後面都跌瓜你呀!
間屋咁我同小王子爸爸就更係無興趣la~所以望兩望就走左o勒。
過左兩日小王子o係"聚寶盤"度見到熊貓Sir,隻熊貓好得戚咁走去同小王子講........

熊貓Sir﹣﹣"呢~上次睇o個間屋呢~我買左na!"

小王子﹣﹣"o我~"

隻熊貓見小王子無咩反應就繼續話........

熊貓Sir﹣﹣" 我用XX萬買左o個間屋na~"

小王子﹣﹣" o我~係呀。"

熊貓Sir懶得戚咁話﹣﹣"er.......你爸爸媽媽係米都想買o個間屋呢?"

小王子﹣﹣"5係!我地睇仲第間。"

熊貓Sir﹣﹣"係咩?"

小王子﹣﹣" 係呀!"


小王子臨走o個時講左一句﹣﹣>
"呀~附帶話你知,費事你咁困惑la~就係我爸爸媽媽從來都無put過Offer o係o個間屋度gar!"

本來隻熊貓重諗住自己買到間我地想買嘅屋好得戚,點知原來我地從來都無like過佢o個間屋,攪到佢鬼咁無癮。呢隻熊貓ar~咁鬼幼稚都有!!!

不過我都要o係度恭喜熊貓Sir買新居,而且一屋重連兩個懸崖,幾咁難得至得gar?

P.S. 想5想學呢個灰姑娘蛋糕呢?7月買我本書就有得學o勒~

沒有留言:

發佈留言