2013年3月17日星期日

爸爸包盒



小王子 係運動健將呢單野,有追開小王子小王子天地嘅blog友都應該5會5知gar o勒~
又~

小王子天生樂觀過頭,得三個人參加嘅游水比賽,佢會好開心咁返嚟同我講佢攞第三。加上~

5知d人係真係以為小王子係天材,諗住佢實係乜都掂,所以小王子做咩d人都猛話佢好勁.....後加~

小王子十下~十下~人地講咩都當真嘅性格........



就咁嘅~小王子嘅運動查實同佢唱歌嘅技巧係一樣﹣﹣>

mama過mama!

之但係呢單o野好似除左小王子一個5知之外,係全銀河系嘅生物都知道。

但係無論係舊年小王子o係"聚寶盤"主修網球o個陣,一或係後來轉修足球o個時,小王子都不停咁同我講﹣﹣﹣>

"媽媽!個教練話我打得好呀~"

"媽媽!阿邊個話我踢得勁呀~"


"媽媽!阿教練同阿邊個
邊知都話我應該o係勁d o個team至o岩呀~"

"媽媽!......."

"媽媽!......."


老實講,o係我見識過小王子hea打網球同亂踢足球呢兩單o野之後~我懷擬一係小王子有妄想症,一係就係個教練同阿邊個邊個有思覺失調。所以次次小王子一同我講話佢打咩好or踢咩好,我個心都係諗﹣﹣>
                  "咿?妄想症又發作na bor"

重記5記得了王子舊年年尾轉修劍擎?我去睇佢第一堂o個時,差d笑到要入急症室咁濟。我從來都無諗過小王子會鐘意any運動嘅~點知小王子打左劍擎之後竟然愛上左打劍,重話要一路打到中學畢業都5會轉修第樣運動。


咁當然~小王子一路都有同我講......
"媽媽!個教練話我打得好呀~"


"媽媽!阿邊個邊個話我打得勁呀~"
"媽媽!.......""媽媽!......."

咁又當然~
我更係當佢又妄想症發作la!

之但係今次真係有d5同,小王子同我講佢每日都期待住下次去打劍嘅日子,而且真係好鍾意打劍,猛話教練時時都讚佢。我同小王子爸爸講﹣﹣>

                 "咿?個仔真係鐘意左打劍喎!"

講左咁耐終於到左小王子代表"聚寶盤"出戰"華山論劍"之期o勒~我帶哂長短鏡兼攝錄機,為左要見証小王子歷史性嘅一刻。


我承認係有d誇嘅~因為在場o個百個家長裡面,係得我一個好似準備采訪新聞咁嘅格,之不過.......aiya~做父母係咁gar la,明知個仔無得驘都要去打氣gar ma!係米?

就咁~經我現場証實~小王子嘅劍術呢~hahaha.....就~mama地la!好過打網球同踢足球嘅,進步空間都好大下~不過最緊要係佢有興趣ar ma,呢樣野至係無價gar law!

本來我經已係運動上面對小王子抱住放棄嘅態度,點會諗到o係宇宙間竟然有樣運動係5洗點郁,打一下又停一下,打3分鐘又要休息返30秒咁爽,重要一掂即停。嘩~實在太太太完美na!平日o個d運動又跳又走咁~小王子跑到去都經已半死,未講到技術o個part都拉左柴la!

今日post埋小王子其中一場比武過你地睇下~呢場小王子驘gar!









沒有留言:

發佈留言