2013年3月28日星期四

cute cute 復活蛋布甸


o係~
小王子去Camp 5見左對隱形眼鏡之後

又~
o係我向老師作全面3D追踪之後
再~
o係我好無奈咁去訂過對Con之後
再再~
o係我忍住眼淚咁同我o個四舊水say Goodbye之後.......
老師你~
           你竟然~
                      話我知~
                  "搵返小王子個包包?"
老師你究竟係米同小王子兩個夾埋,查實係想整死我gar呢?

又~
o係三個禮拜前..........



我相信o係"聚寶盤"就讀o個二千幾個學生當中,應該無人無手提電話。校規規定上堂5準開電話,若然電話o係堂上一晌,咁即刻就會醒個留堂你作回禮。
一個月當中小王子更有3、5、7次打電話比我話.....

"媽媽!我5記得執P.E.鞋。"
"媽媽!我5記得執游水衫。"
"媽媽!我5記得帶書呀~"
"媽媽!我5記得帶簿呀~"
"媽媽!我5記得帶份功課,不過我又5知放o係邊gar喎!"
"媽媽!........"
"媽媽!........"


所以每次o係返學嘅時候我電話一晌,而個熒光幕又有小王子個樣"斬下~斬下~"咁gar 呢,我就真係心都寒埋,由其係我有Miss call,而又係小王子嚟gar呢~我就真係嚇到全身 "霧"汗,心諗小王子5知又5記得帶咩要比人扣分。

三個禮拜前有日我有個小王子嘅Miss call,於是我即刻打返比佢,點知........

       "你好張太太!我係"聚寶盤"嘅老師Mr. 阿蛇。"

嘩~o個剎那我d汗真係由頭流到落腳指尾,心諗.....

                  “5係掛?明明放緊break gar喎!"
嚇到我口都震埋咁話.....
                   "吓?.....erm......"
Mr. 阿蛇話﹣﹣"你好張太太!我係"聚寶盤"嘅老師Mr. 阿蛇。"

我﹣﹣" oh~"

Mr. 阿蛇﹣﹣"你好張太!我o係籃球場度執到呢個電話,我想知道呢個電話係邊個嘅?"

我﹣﹣"o我~"

心諗~阿蛇!人嚇人無藥醫gar!嚇得我丫~

我﹣﹣"呢個係小王子個電話嚟。"

Mr. 阿蛇﹣﹣"好!我會安排比返小王子gar o勒~"

放學.....
小王子一上車....

我﹣﹣"你而家去Mr. 阿蛇度攞返個電話。"

小王子﹣﹣"吓?"

我﹣﹣"你個電話o係Mr. 阿蛇度呀!"

小王子﹣﹣"點解嘅?"

我﹣﹣"因~為~你~5~見~左~個~電~話~呀!"

小王子﹣﹣"oh~"

o係小王子個電話nana5見左,又無端端搵返之後.....
小王子好成功咁再一次5見左個電話,重要係三日後發現原來自己晚經5見左個電話幾日。
+_+""""

真係比佢吹到我脹~咁濟!所以小王子爸爸第日即刻買左部廿蚊嘅電話過小王子,廿蚊廿蚊咁5見起嚟無咁傷,5似副Con咁~一嚟就傷到入哂肉呀!

正題呀下~
就快復活節,為左趕住今日出呢個"嘩!Box教室",所以今日5用視像教學,用返相就算o勒!
今日教你地用買返嚟嘅復活蛋,加工成為一樣好好味又好得意嘅"Cute Cute布甸蛋"。整好放入雪櫃,要食o個時至攞出嚟,都幾得意gar~至於下面呢個份量可以做幾多隻蛋呢~就要視乎你買o個d復活蛋有幾大隻o勒,我買o個d好大隻下,所以淨係整到6隻咋。
Mascarpone cheese 係意大利奶油芝直,芝士味好淡,味道近似鮮奶油,5講都5知自己係食緊芝士,佢係做Tiramisu嘅主要材料。

材料:
市售空心復活蛋 6﹣10隻    
Mascarpone cheese 125g
糖粉 30g
君度酒 1大匙
鮮奶油(cream) 100g
魚膠粉 1小匙
熱情果汁(罐頭亦可) 1大匙
杏脯果醬 2小匙
無鹽奶油 12g


做法:
青電動打蛋器把Mascarpone cheese及糖粉攪拌至軟滑。
(不可打發過度,打發過度會結塊狀)
加入鮮奶繼續打發。
把魚膠粉平均洒在君度酒面,放置5分鐘至君度酒結成固體。
放入微波爐用高火加熱15秒。
倒入君度酒並攪拌均勻。

鮮奶油放入另一個調理盆並打發至如圖程度。

用切拌方式把鮮奶油及芝直餡拌混。

用刀把復活蛋頂切去。

把切去的復活蛋頂部切碎。
倒回切碎的巧克力在蛋內。

用匙羹把布甸餡填滿蛋內。























要不時把復活蛋輕敲作業台,令布甸餡跌入蛋內。

填滿後用匙羹壓入布甸餡的頭部。

成如圖狀。

用快子在布甸餡中間鑽深一點,方便最後放入"蛋黃"。

成如圖狀並冷藏一晚。

熱情果隔去籽留汁。

把熱情果汁、無鹽奶油及杏脯果醬加熱至完全溶解並混合。



做好的熱情果醬放涼後倒入復活蛋中間即成。






沒有留言:

發佈留言