2013年4月11日星期四

雲石朱古力玫瑰花



本來我今朝post左"嘩!Box教室",教你地做"LV曲奇餅"。點知我一postFace Book度,我幾個老友即時Message我,叫我快d收返個Post,佢地話LV好麻煩,一見到就會寫信叫人賠錢,所以我唯有即刻收返個Post.........



For 我呢~
          就哂哂我d心機去錄影
For你地呢~
          就無得學d得意o野law!
本來我諗住教定你地母親節做嚟送比阿伯母gar ma~家下無得整lu,好可惜呀~塊LV曲奇餅好得意又好易做gar!
咁我唯有Post呢朵雲石朱古力玫瑰過你地睇la~呢朵花其實我係為左幚星島日報個親子訪問而試整gar,更係5會淨係得一朵花咁寡la,成個蛋糕仔嚟gar,個蛋糕4寸大細細個好得意gar!如果你都想學下點整或者想睇下我係點用呢朵雲石朱古力花嘅話呢~
就要o急實星島報na,應該會o係母親節前出嘅~當然我本新書都有教做朱古力玫瑰la,不過你米諗縮數,買份報紙睇就5洗買書bor~因為......
我本書裡面好詳細咁寫哂d技巧同理論gar。淨睇報紙學5哂gar!hahahaha.......
精呢~
你精我都精ar ma~
我今晚就會同小王子搭飛機去英國o勒~5知有無機會去到Legoland呢?下個禮拜我就會去到HK做新書宣傳同開始上我第一次o係HK度教嘅Cooking Class,有報到名嘅Blog友到時見na。









沒有留言:

發佈留言