2013年4月7日星期日

暖暖豬同朋友仔盒



嘩~N咁耐無整過寵物小精靈嘩Box,除左係我之外,最 最 大嘅原因係"聚寶盤"無人識咩係寵物小精靈。鬼咩?Sydney喎~你估係Canberra咩?城市地方先進過d鄉下地方N倍,重邊有人睇卡通至得gar?所以次次小王子攞到個寵物小精靈嘩Box返去"聚寶盤"度食,一打開個盒人人都話............


                "咩嚟gar?"
攪到小王子都勁無癮呀!
但係今年比小王子o係"聚寶盤"度搵到個志同道合嘅朋友仔,大家都係精靈迷。所以上個禮拜小王子就同我講定想食寵物小精靈嘩Box o勒~

你有無報到我個Cooking Class呀?
如果你重諗緊就要快d na,因為得番好少位咋。無nana點解我會返HKCooking Class ga呢?查實係咁嘅.......
今個星期4我就會同小王子去英國,回程o個時會經HK返澳洲,所以出版社就搵左我去做新書宣傳同開Cooking Class就係咁一直o係電腦裡面嘅小王子媽媽至會有機會由個電腦跳出嚟同你地見面。

又點解我會同小王子去英國呢?其實小王子爺爺後生o個時係o係英國度讀大學gar,有日小王子爺爺話其實小王子第時都可以去英國度讀書gar wor~就係因為咁,本來從來都無諗過要去英國讀書嘅小王子突然間開始諗呢樣野,小王子爺爺就話不如帶小王子去英國度睇下先la咁。

自從小王子有左"去英國讀書"嘅想法之後,小王子好似去更咁嘅款,點解我咁講呢?係咁嘅.....
小王子由細到大都有個心願就係可以去Lego land度玩o勒~而家就話馬來西亞都開左Lego Land啫,o係以前Lego Land淨得德國美國有,想去真係遙不可及嘅事嚟gar law。o個時每次小王子講親Lego Land我都會話.....

              "等第時爸爸媽媽有錢至同你去la好5好?"
但係我心知應該成世都5會有呢個能力,為左呢年事其實我個心時時都覺得自己好對5住小王子,真係有偷偷地5開心過gar。
前年LegoLand都o係馬來西亞度開左,要去查實又5係真係咁難嘅事,不過都過左咁多年,小王子今年都13歲la~大個仔少再提起LegoLand呢件事na。

兩個禮拜前......
因為會同小王子去英國度,我突然間諗起問小王子爸爸...

我﹣﹣"咿?英國會5會有LegoLand呢?"
小王子爸爸﹣﹣"無gar!"
我﹣﹣"係咩?"
小王子﹣﹣"係呀媽媽~LegoLand o係德國gar!"
我﹣﹣"咁德國同英國近5近gar?"
小王子爸爸﹣﹣"近~"
我﹣﹣"係?英國同德國好近gar?but應該去5到gar na可?"
小王子爸爸﹣﹣"去5到gar na!"
我同小王子講﹣﹣"我重諗住如果英國有嘅話可以同你去埋tim!"
小王子﹣﹣"5洗na媽媽~"





我﹣﹣"點解呀?你而家5想去LegoLand na咩?"


小王子﹣﹣"5係~我諗過gar na,第時我去到英國讀書,放假o個時米可以去埋德國度個LegoLand law!"



我﹣﹣"吓?咩德國好近英國gar咩?"



小王子﹣﹣"更係la媽媽~德國o係英國隔離gar咋!"



我﹣﹣"但係........咩你諗住實去到英國度讀書gar?"



小王子﹣﹣"erm............hahahaha......"



以前小王子爸爸時時都同我講話個仔第時未必會去第度讀書,因為佢5會想離開我地喎~
所以聽到小王子咁講,我即時望住小王子爸爸,然後話.....
"你又話個仔5想離開我地嘅,家下佢連去讀書o個時個

Holiday 都Plan埋喎~你個仔好似決定左去硬咁喎!!!"







沒有留言:

發佈留言